EMC מאשרת: פט גלסינגר יחליף את פול מריץ כמנכ"ל VMware ב-1 בספטמבר

מריץ, שיצטרף ל-EMC כאסטרטג ראשי, יישאר חבר בדירקטוריון VMware וידווח ישירות לג'ו טוצ'י - יו"ר ומנכ"ל EMC ● את מקומו של גלסינגר בהנהלת EMC ימלא דיוויד גולדן, סמנכ"ל הכספים של החברה, שמונה באופן מיידי לנשיא וסמנכ"ל התפעול ● טוצ'י: "אני מלא אנרגיה ומחויב לגמרי להוביל את החברה הנהדרת הזו כיו"ר ומנכ"ל לפחות עד סוף שנת 2013"

EMC הודיעה הבוקר (ד') באופן רשמי כי פט גלסינגר – נשיא וסמנכ"ל מוצרי תשתית המידע שלה, ימונה למנכ"ל VMware במקומו של פול מריץ. בכך אישרה ענקית הטכנולוגיה את הדיווחים הרבים שהופיעו ברחבי העולם בנושא. גלסינגר, שיצטרף גם לדירקטוריון VMware, יחל את תפקידו החדש ב-1 בספטמבר. את מקומו בהנהלת EMC ימלא דיוויד גולדן, סמנכ"ל הכספים של החברה, שמונה באופן מיידי לנשיא וסמנכ"ל התפעול (COO) וידווח ישירות לג'ו טוצ'י, יו"ר ומנכ"ל EMC. פול מריץ, המנכ"ל הנוכחי של VMware, יצטרף ל-EMC כאסטרטג ראשי. מריץ, שיהיה כפוף גם הוא ישירות לטוצ'י, יישאר חבר בדירקטוריון VMware.

בהצטרפו ל-EMC, יפעל מריץ (57) להאצת קידום האסטרטגיה הטכנולוגית של החברה, עם התמקדות מיוחדת ב-Big Data וביישומים מבוססי מיחשוב ענן. מריץ, שבטרם הפך למנכ"ל VMware שימש כאחד המנהלים הבכירים במיקרוסופט (Microsoft), יקבל במסגרת המינוי החדש אחריות גם על משרד סמנכ"ל הטכנולוגיה של EMC.

פט גלסינגר (51) הצטרף ל-EMC ב-2009, כנשיא וסמנכ"ל תפעול חטיבת מוצרי תשתיות המידע של EMC. גלסינגר פיקח על השקת סדרת המוצרים הגדולה ביותר בהיסטוריה של EMC, האיץ את הכניסה של החברה לתחום האחסון המאוחד, והנהיג את כניסתה של EMC לקטגוריות חדשות בשוק, בהן Big Data ואחסון פלאש.

דיוויד גולדן (53), עובד בכיר ב-EMC מזה עשור, ייקח מעתה אחריות מלאה על היחידות העסקיות השונות של EMC, על מכירות ופעילות לקוחות, שירותים, שיווק ופונקציות כלליות ואדמיניסטרטיביות. הניסיון של גולדן ב-EMC כולל ניהול מכירות בינלאומיות, שיווק, שיתופי פעולה ופיתוח עסקי. גולדן שימש גורם מרכזי בהפיכת מיזוגים ורכישות לאחת מליבות הפעילות של EMC, והיה שחקן מרכזי בכמעט 70 רכישות מאז שנת 2003. הוא ימשיך לשמש גם כסמנכ"ל הכספים של EMC, תפקיד בו הוא מכהן מאז שנת 2006.

"מאז הגיעו לחברה, גם המנהיגות וגם החזון הטכנולוגי של פט גלסינגר שינו וחיזקו את קטלוג המוצרים הרחב של EMC", אמר ג'ו טוצ'י, יו"ר ומנכ"ל EMC. "הניסיון הייחודי של פט וההבנה שלו באופן שבו תוכנה מסוגלת להעניק ערך מוסף לרכיבי חומרה סטנדרטיים, כמו גם ההבנה המעמיקה שלו בסביבת השותפים של x86 וההצלחה המוכחת שלו בניהול ארגונים גדולים, הופכים אותו לבחירה טבעית לתפקיד שבו ימשיך לשפר את העמדה התחרותית של VMware ולהוביל אותה בשלבי הגדילה הבאים שלה".

"פול מריץ הוא אחד המוחות המבריקים ביותר בתעשיית הטכנולוגיה", הוסיף טוצ'י. "הוא יצר חזון מושך ובר קיימא, אשר הפך את VMware ממובילה טכנולוגית בתחום הווירטואליזציה למובילת קטגוריית מיחשוב הענן. פול עוזב את VMware כשהיא בעמדה אסטרטגית מעוררת קנאה ובמצב כלכלי מעולה".

על דיוויד גולדן, אמר טוצ'י, כי "הוא מנהל יוצא מן הכלל ומנהיג מוכח, עם הבנה וידע יוצאי דופן בעסקיה של EMC. הוא הוביל כמעט כל היבט של העסקים שלנו, הניע יוזמות גדולות של שינוי בחברה וסייע לתכנן מודלים עסקיים חדשניים. הוא והצוות שלו תרמו רבות להצלחה הכספית ארוכת הטווח של EMC. כל אלה, בשילוב הניסיון הרחב של דייוויד ב-EMC והידע המעמיק שלו בתעשייה, הופכים אותו לבחירה מושלמת לתפקיד נשיא וסמנכ"ל התפעול".

טוצ'י סיכם באמרו, כי "העסק שבנינו נמצא בצומת של שלוש מהמגמות הטרנספורמטיביות ביותר בהיסטוריה של הטכנולוגיה: מיחשוב ענן, Big Data ו-Trust, ואני מעולם לא הייתי כה נרגש באשר להזדמנויות העתידיות המצפות ל-EMC. אני  מלא אנרגיה ומחויב לגמרי להוביל את החברה הנהדרת הזו כיו"ר ומנכ"ל לפחות עד סוף שנת 2013".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים