אמן מחשבים תספק למשרד האוצר שירותי ייעוץ בתחום ה-IT; היקף העסקה: מאות אלפי שקלים

שירותי הייעוץ יינתנו על ידי אמן לתקופה של שנה עם אופציה לשנתיים נוספות ויכללו סיוע מקצועי בניתוח מידע וניתוח פערים, ייעוץ בהגדרה ובגיבוש של הסדרה בתחום ניהול טכנולוגיות המידע, גיבוש מתודולוגיות פיקוח ובקרה וסיוע לנציגי אגף שוק ההון ● בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן מחשבים: "מומחים מהקבוצה יסייעו למשרד האוצר לענות על הדרישות הרגולטיביות החדשות"

קבוצת אמן מחשבים תספק שירותי ייעוץ טכנולוגי למשרד האוצר עבור גופים מוסדיים. שירותי הייעוץ הללו יינתנו לתקופה של שנה, עם אופציה לשנתיים נוספות, ויכללו סיוע מקצועי בניתוח מידע וניתוח פערים, ייעוץ בהגדרה ובגיבוש של הסדרה בתחום ניהול טכנולוגיות המידע, גיבוש מתודולוגיות פיקוח ובקרה וסיוע לנציגי אגף שוק ההון. היקפה הכספי של העסקה לא הותר לפרסום אך גורמים בשוק מעריכים אותו במאות אלפי שקלים.

בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן מחשבים, אמר, כי "אנחנו מתמחים בעבודה מול השוק הפיננסי במדינת ישראל בתחומי תפעול מערכי גמל ופנסיה, איכות הנתונים, אבטחת המידע ושילובו בפתרונות כוללים. במסגרת פרויקט זה ישולבו מומחים מתחומים שונים בקבוצה אשר יסייעו למשרד האוצר לענות על הדרישות הרגולטיביות החדשות ויכינו אותם לקליטת טכנולוגיות מידע חדישות".

לדברי גיא אופק, מנהל תחום איכות נתונים בקבוצת אמן מחשבים, "בשנים האחרונות חלו תמורות רבות בתחום איכות הנתונים בעולם ובארץ. הדרישות הרגולטיביות החדשות עומדות על כך שהנתונים יהיו מדויקים ואחוז השגיאה בהם יהיה מזערי. הידע של אמן מחשבים בתחום זה יסייע למשרד האוצר לעמוד בדרישות אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים