אלכס פינצ'ב מונה לתפקיד נשיא ומנכ"ל אקרוניס

פינצ'ב, שהודיע באחרונה על עזיבתו את תפקידו כסגן נשיא בכיר למכירות שירות ושיווק גלובלי ברד-האט, ייכנס לתפקידו ב-17 בינואר ● מאקרוניס נמסר, כי הניסיון של פינצ'ב בתחום ניהול האיחסון ובווירטואליזציה, כמו גם הניסיון שלו בהנעת צוותים גלובליים אפקטיביים, יסייעו להעצים את יכולות הגידול שלה

אלכס פינצ'ב, שהודיע באחרונה על עזיבתו את תפקידו כסגן נשיא בכיר למכירות שירות ושיווק גלובלי ברד-האט (RedHat), מונה לתפקיד נשיא ומנכ"ל חברת אקרוניס. הוא ייכנס לתפקידו ב-17 בינואר הקרוב.

אקרוניס היא חברה פרטית העוסקת בפיתוח פתרונות לגיבוי ואחזור מאסון עבור סביבה פיזית, וירטואלית וסביבת מיחשוב ענן. פינצ'ב משמש כחבר מועצת המנהלים שלה מאז נובמבר אשתקד. הוא יחליף בתפקיד את ג'ייסון דונהיו, ששימש מנכ"ל אקרוניס מאז 2008.

פינצ'ב הוא ישראלי לשעבר, בוגר ממר"ם, ויש לו קשרים ענפים עם קהילת המיחשוב בישראל. יש לו יותר מ-30 שנות ניסיון בבנייה ופיתוח של חברות מצליחות. מנהיגותו ברד-האט הייתה משמעותית לגידול ולהתרחבות של החברה בשווקים ברחבי העולם. מאקרוניס נמסר, כי הניסיון שלו בתחום ניהול האיחסון ובווירטואליזציה, כמו גם הניסיון שלו בהנעת צוותים גלובליים אפקטיביים, יסייעו להעצים את יכולות הגידול שלה.

"לאקרוניס יש עובדים מוכשרים וטכנולוגיה מובילת שוק, עם מערך ערוצי שיווק נרחב ובסיס לקוחות גדול", אמר פינצ'ב. "היא יכולה לנצל את ההזדמנות על מנת להגדיל עוד יותר את חדירתה לשוק ולהעצים את נוכחותה הטכנולוגית".

החברה שמייצגת את אקרוניס בישראל היא פאוור תקשורת. בין לקוחותיה בארץ נכללים בנקים, חברות טלקום, משרדי ממשלה, גופי ביטחון וחברות היי-טק. יש לחברה יותר מ-175 אלף לקוחות עסקיים, יותר משלושה מיליון לקוחות פרטיים ו-20 אלף שותפים ברחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים