נס טכנולוגיות תספק לבזק מערכת לניהול וביצוע הזמנות; ההיקף: מיליוני דולרים

פתרון ה-OMF, שיסופק על ידי קבוצת TSG בנס, יתבסס על שלושה מוצרי תוכנה של טלקורדיה: פתרון ניהול הזמנות, מוצר לניהול ואספקת מצאי ובסיס נתונים מרכזי לניהול מספרי טלפון ● השלב הראשון של הפרויקט יתמוך בניהול וביצוע ההזמנות לשירותים מבוססי IP ברשת ה-NGN החדשה של בזק, והשלב השני מתוכנן להחליף מערכות ישנות התומכות בשאר שירותי הטלפוניה של החברה

נס טכנולוגיות תספק לבזק מערכת ניהול וביצוע הזמנות (OMF, ר"ת Order Management & Fulfillment) באמצעות קבוצת הטכנולוגיות והמערכות, TSG. פתרון ה-OMF יתבסס על שלושה מוצרי תוכנה של טלקורדיה (Telcordia), שיאפשרו ניהול וביצוע של הזמנות על פני הרשת: פתרון ניהול הזמנות, מוצר לניהול ואספקת מצאי ובסיס נתונים מרכזי לניהול מספרי טלפון. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכמה מיליוני דולרים.

השלב הראשון של הפרויקט יתמוך בניהול וביצוע ההזמנות לשירותים מבוססי IP ברשת ה-NGN החדשה של בזק, דוגמת VOIP, IP VPN, IP Centrex ולמוצרים ושירותים בתחום ה-ADSL. השלב השני, שהינו אופציונלי, מתוכנן להחליף מערכות ישנות התומכות בשאר שירותי הטלפוניה של בזק, כגון SDH, את'רנט ועוד.

לדברי אלי פרנק, סמנכ"ל ה-IT בזק, "מערכת ניהול וביצוע היא חלק מתכנית ה-NGN שלנו והיא מרכיב מרכזי ביכולתה של בזק לספק שירות מתקדם, יעיל, אמין ואיכותי ללקוחותיה. מערכת ה-OMF תאפשר ניהול אינטגרטיבי של האלמנטים של הרשת שלנו ותהליכי אספקת השירות, החל משלב קבלת ההזמנה ועד לשלב הפעלת השירות ברשת, תוך קיצור הזמן הנדרש לאספקת השירות ללקוח והזמן הנדרש להגדרה והשקה של שירותים חדשים בבזק".

מיכאל זינדרמן, נשיא נס TSG, אמר, כי "בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים עומדים ספקי השירות מול הצורך לחסוך בהוצאות ולצמצם בהשקעה בציוד הרשת מחד, ומאידך לשמור על רמת שירות גבוה ללקוח. הפתרון החדש יאפשר לבזק ליעל ולשפר את תהליכי אספקת השירות ללקוח תוך כדי ניצול מיטבי של משאבי הרשת. אנו רואים בבחירתנו הבעת אמון של בזק בניסיון ובידע הרב של נס TSG בפיתוח והטמעה של מערכות ניהול ומערכות תומכות תפעול (OSS ), ידע וניסיון שהינם מפתח להצלחת פרויקטים מורכבים מסוג זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים