יום מתסכל במיוחד עבור לקוחות סלקום; עמוס שפירא: "זו התקלה החמורה ביותר בתולדות החברה"

נכון לשעת סגירת המהדורה (18:00), מאות אלפי מלקוחות סלקום עדיין לא יכולים לקבל ולהוציא שיחות, וחלק גדול מהם מתקשה בשליחה ובקבלה של הודעות SMS ● לדברי מנכ"ל סלקום, אי אפשר עדיין לשים את האצבע על מקור התקלה, אך החשד הוא שמדובר בתקלת תוכנה בציוד התשתית של החברה מתוצרת נוקיה ● "אנחנו מתנצלים ומצטערים על כך שנבצר מאיתנו בשעה זו לספק לכם את השירות שהתרגלתם לקבל מאיתנו", אמר שפירא במסיבת עיתונאים שכינס בתל אביב

"זו התקלה החמורה ביותר בתולדות סלקום", הצהיר עמוס שפירא, מנכ"ל החברה, במסיבת עיתונאים שכינס הערב (ד') בתל אביב, בעקבות תקלת הענק ברשת של החברה. נכון לשעת סגירת המהדורה (18:00), מאות אלפי מלקוחות סלקום עדיין לא יכולים לקבל ולהוציא שיחות, וחלק גדול מהם מתקשה בשליחה ובקבלה של הודעות SMS. כך, התקלה שהחלה כבר ב-10:00 בבוקר, טרם תוקנה.

לדברי מנכ"ל סלקום, אי אפשר עדיין לשים את האצבע על מקור התקלה, אך החשד הוא שמדובר בתקלת תוכנה בציוד התשתית של החברה מתוצרת נוקיה (Nokia). שפירא ציין, כי מאות טכנאי סלקום, בסיוע אנשי נוקיה מהארץ, מפינלנד ומכל מקום אחר בו נצבר ידע בטיפול בתקלות דומות, מגויסים במטרה לאתר את מוקד התקלה, לפתור אותה במהירות ולהחזיר את השירות. עם זאת, שפירא לא הסכים להתחייב למועד שבו יחודש השירות.

מכיוון שבשעה שבה כינס את מסיבת העיתונאים התקלה עדיין לא תוקנה, החליט שפירא שלא לזמן אליה את סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, ליפא אוגמן, ולאפשר לו להמשיך ולטפל בתקלה. רק לאחר לחץ שהפעילו העיתונאים במקום, הסכים שפירא להוסיף, כי מדובר בממשק שבין ה-SDP ל-HLR – שתיים ממערכות הליבה של החברה, אך טען שהדבר לא אמור לעניין את הלקוחות. העיתונאים ניסו להתעניין האם מדובר בחבלה מכוונת, אך שפירא ביקש שלא להגיב על כך.

"אנחנו מתנצלים ומצטערים על כך שנבצר מאיתנו בשעה זו לספק לכם את השירות שהתרגלתם לקבל מאיתנו", אמר שפירא. "הדבר החשוב ביותר עבורנו כעת הוא לתקן את התקלה כמה שיותר מהר, כדי שהרשת של סלקום תחזור לתפקד כפי שהיינו רוצים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים