תוכן שיווקי

מקיט החלה לשווק מערכת משודרגת של Teamcenter For MRO לתהליך יעיל של פיתוח מוצר

28/10/2010 12:27

חברת מקיט מערכות, מקבוצת מלם-תים, החלה לשווק, מהדורה משודרגת של מערכת Teamcenter For MRO, מבית Siemens PLM Software, המיוצגת בישראל בלעדית על ידי מקיט. תחום ה-MRO (ר"ת Maintenance, Repair and Overhaul – תחזוקה, תיקונים והתאמות), מתייחס לכל שלבי ניהול המוצר – מיצירת הקונספט, דרך הייצור ופתרון תקלות ועד לשלבי התחזוקה. מערכת MRO
מציגה גישה חדשה, לתמיכה ולשירות, בכל הנוגע לתהליכי ניהול חיי מוצר ומתרכזת במוצר עצמו. המערכת מגשרת על הפער בין תחומים שונים, הקשורים לתהליך ה-PLM (מחזור חיי מוצר), כגון: הנדסה, ייצור, לוגיסטיקה ותחזוקה. המערכת החדשה תוצג, במסגרת יום ה-PLM הישראלי של מקיט, שייערך ב-1.12.2010 ב-AVENUE, קריית שדה התעופה, בהשתתפות בכירי Siemens PLM העולמית.

לאורך תהליך ניהול נתוני השירות, SDM (ר"ת Service Data Management), מערכת Teamcenter For MRO מעניקה בסיס אחד מאובטח, לשירותים ולניהול ידע, התומך בתהליך ייצור המוצר במלואו, לארגונים הזקוקים לליווי כל תהליך ה-PLM, או רק לחלק של השירות בתוך התהליך.

בזכות הזרימה השוטפת של מערכת ה-MRO לאורך תהליך מחזור חיי המוצר, המערכת מפשטת את תהליכי התפעול ומשפרת את הביצועים. הדבר מהווה הזדמנות עסקית, לבידול מוצרים ולהגדלת רווחים. בנוסף, מערכת MRO Teamcenter מסייעת לארגון לתכנן ולהעניק שירות ביעילות רבה יותר, ממקסמת את היעילות התפעולית של הניהול ומבטיחה תאימות (compliance) אל מול תקנים ורגולציות.

עמי דניאלי, סמנכ"ל בכיר לשיווק וניהול ידע במקיט: "עד היום, רוב המערכות שיועדו ל-MRO היו מסוג ERP והתרכזו בתהליכים בארגון. מערכת Teamcenter For MRO, מספקת שיתוף בין מחלקות הארגון השונות: לוגיסטיקה, תחזוקה והנדסה ובכך מאפשרת לכל השותפים בהליך ניהול המוצר, לקבל את כל המידע, בנוגע לתצורת המוצר האופטימלית, לתהליכי התחזוקה הנדרשים ולמשאבים ולחומרים ההכרחיים לתפעול המוצר. המערכת הופכת את תהליך פיתוח המוצר, ליעיל ואפקטיבי, משום שהיא יוצרת קישור בין תהליכי ההנדסה ובין השירות שהמוצר מספק והתהליך כולו מכוון לתוצאה כבר מתחילתו".

אירועים קרובים