חדש באתר פלאפון: שירות לקוחות – בצ'ט
ניתן יהיה לקבל באמצעות הצ'ט מידע על נושאים כלליים, לרבות מסלולים ומכשירים, מידע אודות שירותים מתקדמים של החברה והסבר על החשבונית החודשית ● השירות יופעל ללא תשלום בשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות של החברה, בין 08.00 ל-21.00 ● ההתחברות מתבצעת בלחיצת כפתור אחת
פלאפון הודיעה היום (א') על השקת צ'ט שדרכו יוכלו מנויי החברה לפנות למוקד שירות הלקוחות שלה. השירות יופעל ללא תשלום בשעות פעילות המוקד, בין 08.00 ל-21.00. הוא יתופעל על ידי מומחי אינטרנט, שהוכשרו במיוחד לצורך כך.
מהחברה נמסר, כי ההתחברות לצ'ט מתבצעת בלחיצת כפתור אחת (לאחר כניסה לאזור "שירות לקוחות" באתר). השירות החדש יספק ללקוחות מידע בנושאים כלליים, לרבות פירוט אודות מסלולים ומכשירים וכן מידע על שירותים מתקדמים של החברה, בהם GPS נוויגיטור, MUSIX ,SUPER TV וגיבוי ספר הטלפונים. כמו כן, יוכלו הלקוחות לקבל באמצעותו הסבר לגבי החשבונית החודשית שלהם, תוך הקפדה על פרטיותם.
פלטפורמת הצ'ט פותחה על ידי חברת Liveperson האמריקנית, והיא מאובטחת על ידי מק'אפי (McAfee). גרסה ניסיונית של השירות הושקה לפני כחודש, ומאז התבצעו בה מדי יום יותר מ-100 צ'טים.
רונית מרכוס, סמנכ"ל השירות והמכירה למגזר הפרטי בפלאפון, אמרה, כי הצ'ט מתווסף לשירות הלקוחות שהשיקה החברה באחרונה באמצעות עמוד הפייסבוק (Facebook) שלה. לדבריה, "הצ'ט יחסוך ללקוחות זמן רב ויאפשר להם לקבל מענה בלחיצת מחשב".











רציתי לדעת על מה אתם מחייבים אותי שאני לא לקוח שלכם כבר הרבה זמן
יש לי גלאקסי 3 והוא נעצר לי כל רגע ורושם לי פליי גוגל עצר מה עושים????
אפשר לשאול שאלה?
אני מאד מצטערת אבל הטיפול שלכם גובל בחוצפה איו משאירים אנשים בהמתנה לנציג שרות יומיים אשמח אם יחזור אלי נציג שרות דחוף אני מדברת על שלושה מינויים -משחה כדאי שתיזרו מהר
שלום אני מבקשת לדעת מדוע חוייבתי על שימוש בפלאפון לא על פי ההסכם שנחתם אודה -על תשובתכם
רציתי לדעת למה ירד כל כך הרבה בחשבונית האחרונה
שלום יש לי טלפון סוני אריקסון xperia 10 אני בטעות לחצתי על מקש בשביל לשנות שפה בכתבית הודעו וקבלתי שפה שאינני יודע לקרוא אותה אנא הסבירו לי מה עלי לעשות בשביל לשנות את השפה לעברית בתודה איתי
חברת פלא פון פלא שהפון עובד שרות חרה לא יודעים לתת שרות
זה זמן רב שאתם אומרים כי כתובת המייל שגויה אני לא יודעת מדוע?
שלום פנייתי ששלחתי אליכם בנושא "שירות לקוחות גרוע ביותר" בסניף החברה בבני ברק,נשלחה אליכם בפקס פעממים ולא זכתה לשום תגובה מנציגכם השונים,עד כה.למרות שחלפו שבועיים מאז. נא טיפולכם המהיר. בברכה, אייל
אני מבקשת לשנות מסלול באחד ממכשירי הפלאפון שלי אשמח אם תחזרו אלי בהקדם, אני ממתינה ב- *166 מעל 20 דקות.
ברצוני לדעת אם יש אפשרות לקבל פירוט של SMS שנשלח לפני שבוע , מחכה לתשובה .
שלום רב אני לא קיבלתי את החשבונית לאיימל שלי אז מה רוקה עם זה?
צילמתי תמונות ממכשיר איך מורידים למחשב . למה לא עונים בכוכבית 160 אני ממתין מעל 15 דקות
צילמתי תמונות ממכשיר איך מורידים למחשב