ספר חדש: "תובנות של נמרים"

הספר העשירי בסדרת ספרי הנמר הוא מדריך לחוסן נפשי וכישורי חיים ● המחבר, פלי הנמר, מסביר

01/01/2023 13:06
פלי הנמר במאורת הנמר במשרדי אנשים ומחשבים, אוחז בשתי ידיו ו-14 טבעותיו את ספר הנמר החדש, "תובנות של נמרים".

אתמול (ש') הסתיימה שנת 2022, שהייתה שנת הנמר בגלגל המזלות הסיני. מאפייני הנמר בהורוסקופ המזרח אסיאתי הם: כריזמה, תגובה מהירה, חיוניות, יושרה, נדיבות ואופטימיות, כושר מנהיגות ואומץ.

במשך השנים אימצתי לי את דמות הנמר. על אף שחשבתי שנולדתי בשנת הנמר והתברר לי שנולדתי בשנת החזיר, דבקתי בבחירתי להיות נמר. כך אני חי ועל כך ספרי החדש, העשירי בסדרת הספרים שלי, ושמו תובנות של נמרים.

אני בן 75, מעל 57 שנים בתעשיית ההיי-טק ולפני 41 שנים הקמתי – יחד עם רעייתי, הקוסמת דליה אסיא-פלד – את קבוצת אנשים ומחשבים. לפני כ-30 שנים פיתחתי את "שיטת הנמר" לאימון אישי ולמנטורינג (המצאתי את המושג "מאמנטור" – להיות מאמן ומנטור כאחד). שיטה זו וסדרת ספרי הנמר סייעו לאנשים רבים להתקדם במסלול הקריירה האישית והמקצועית בארגונים שלהם.

הספר הנוכחי הוא מדריך לחוסן נפשי ולכישורי חיים – הכול כדי להרבות טוב בעולם. זהו ה-א"ב של הספר: אחריותך לבחור את גישתך לחיים ולדבוק בה; להכיל את הזולת ולא לוותר לעצמך. היה זריז ומלא חמלה. טפל בעיקר. מצא את ייעודך. כאן ועכשיו. למד לעד. מקד משמעת. היה נמרץ, סבלן, סתגלן, עוזר תמיד. השקע בפיתוח עצמי, צא וצפה בעצתך. קבל וקלוט אחרים. היה נמר רגיש. שחרר, שמור שגרה וחפש שינוי, ותמיד תודה תגיד.

בספר מופיעה גם תפילת הנמר: בג'ונגל החיים, בכל בוקר הנמר מתעורר וקם, מחייך לעולם, מחבק את כולם, מתנתק דומם ושואג בקול רם – "אני חי וקיים".

תובנות של נמרים" כתוב על פי המוטו של הנמר: "עדיף קצר וקולע ולא ארוך ומייגע". לכן, על אף שהוא מכיל מעל 200 עמודים, הוא לא נועד לקריאה בבליעה אחת, מתחילתו ועד סופו. עדיף לקרוא כל עמוד בנפרד. לקרוא, לעכל ולתרגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים