גאדג'Time: גם שואב וגם שוטף

Bot W10 pro הוא שואב אבק רובוטי של דרימי, עם שלושה מצבי עבודה: שאיבה, שטיפה וביחד, תוך שימוש בבינה מלאכותית שיודעת לאפשר ניקוי של בתים עם סביבות מורכבות

Bot W10 pro- שואב רובוטי חכם של דרימי

מה אתם עושים קודם לפני החג, ניקיונות או קניות? תנו לי לנחש… קודם כל ניקיון, הרי תמיד מגיעים לרגע האחרון ולתורי הענק בסופר עם עגלה שמלאה עד גובה השמים, כדי שחס וחלילה לא יחסר. אז איך אתם מנקים? עדיין בשיטה הידנית, או שכבר עברתם מזמן לעידן הדיגיטלי ונותנים לשואבים רובוטיים לשגע את הכלבה והחתול שלכם?

דרימי, חברה שמתמחה בתחום של ניקון הבית בעידן הדיגיטלי, מציעה לאלו שאוהבים את הצעד הרובוטי של משוואת הניקיון את Bot W10 pro,שאותו היא מגדירה כלא פחות ממהפכני, מכיוון שמעבר לכך שהוא מציע אפשרות לשטיפה ולא רק לשאיבה, הוא יכול לעשות את שניהם בו זמנית.

למעשה הוא מציע שלושה מצבי עבודה: שאיבה, שטיפה וביחד, ולתמונה של הביחד נכנס לפי החברה אלמנט של בינה מלאכותית שיודעת, למשל, לאפשר ניקוי של בתים עם סביבות מורכבות: המכשיר יזהה עלייה על שטיח, יעבור אוטומטית לשאיבה בעוצמה מוגברת לניקוי יסודי ויירד מבלי להרטיבו.

הוא מציע עוצמת שאיבה של 4,200 PA, אפשר להוסיף למים חומר ניקוי, והוא יודע לחזור לעמדת הניקוי לשאיבת המים המלוכלכים והחלפתם בנקיים – והיא מכילה שני מכלי מים, ארבעה ליטרים בכל אחד. הוא מצויד במצלמת באבחנת HD כד לזהות עצמים, והוא יכול לעבוד גם בחושך עם ראיית לילה.

היבואנית, קבוצת כריסטאלינו, מוכרת אותו ב-5,190 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים