תוכן שיווקי
בעקבות הכנס החצי שנתי של PMI - העמותה לניהול פרויקטים בישראל

כנס PMI: ניהול ומנהלי הפרויקטים במרכז

25/07/2022 15:19
האולם מלא וגדוש בכנס של PMI - העמותה לניהול פרויקטים בישראל.

לפני ימים אחדים התקיים הכנס החצי שנתי של העמותה לניהול פרויקטים בישראל – PMI, על שמו ולזכרו של פרופ' צבי רז ז"ל, שהקים את הסניף הישראלי של העמותה עוד ב-1995. מאז ועד היום, מטרת העמותה – והכנס – היא לקדם את מקצוע ניהול הפרויקטים בישראל, ולתת ערך חשוב ומקצועי לקהילת מנהלי הפרויקטים המקומית.

הכנס התקיים במכללה האקדמית תל אביב יפו, שאירחה את PMI במסגרת שיתופי הפעולה המתקיימים בין שני הגופים. נטלו בו חלק מרצים מהשורה הראשונה, שדיברו על מגוון רחב של תכנים רלוונטיים למנהלים בכלל, ולמנהלי פרויקטים בפרט. ההרצאות עסקו בנושאי סייבר, תחקיר, הבדלי תרבות, עיוותי חשיבה ומודל להתמודדות עם קונפליקטים. הן כללו סיפורים מרתקים מהשטח, שמוכיחים מעבר לכל ספק את היתרונות המצויים בידיהם של מנהלי הפרויקטים שמעשירים את ידיעותיהם. הקהל הראה השתתפות ערה ורצון להמשיך וללמוד כל אחד מהנושאים שהוצגו.

יפה ומעורר סיפוק היה לראות שהכרטיסים לכנס אזלו כשבוע לפני פתיחתו ולשמוע את תגובות המשתתפים, שהחמיאו על הארגון, התוכן והאוכל, ובאופן כללי, חשו שקיבלו באירוע תוכן רב ערך לעבודתם.

מי בין המשתתפים בכנס?

בכנס הושק התקן לניהול פרויקטים במהדורתו השביעית, מתורגם לעברית. מדובר במדריך גוף הידע המקצועי (PMBOK), שמהווה את הבסיס להסמכות של העמותה, ובעיקר להסמכת ה-PMP הפופולרית, שמוכרת היטב בעולם וצוברת תאוצה גם כאן, בישראל, כהסמכה מקצועית למנהלי פרויקטים.

משה יונה, הנשיא המיועד והמנכ"ל של PMI - העמותה לניהול פרויקטים בישראל (מימין), ואילנית פרימן, עם המדריך החדש.

משה יונה, הנשיא המיועד והמנכ"ל של PMI – העמותה לניהול פרויקטים בישראל (מימין), ואילנית פרימן, עם המדריך החדש. צילום: יפית גרינברג

את האירוע הנחתה אילנית פרימן, מזכ"לית PMI ומנהלת האירועים שלה, ובין המשתתפים בו היה משה יונה, מנכ"ל העמותה והנשיא המיועד שלה, שייכנס לתפקידו בדצמבר הקרוב. יונה בירך בפתיחת האירוע, וסיפר על העמותה ותכניה לטובת קהילת מנהלי הפרויקטים בישראל, כמו גם על פעילותה המקצועית בארגונים בכל מגזרי המשק ועל הערך הרב שהיא נותנת. כמו כן, הוא העביר הרצאה מרתקת בנושא פוליטיקה ארגונית.

משתתפים נוספים באירוע היו הנשיא הנוכחי של העמותה, אורן שטיינברג, וכן חברי הנהלה בכירים ומתנדבים בה.

לדברי פרימן, "נתוני ההרשמה מראים שחלק מהנוכחים בקהל היו פנים חדשות באירועי העמותה, ואני מברכת אותם על הצטרפותם ומזמינה אותם, כמו גם את כל מי שיש לו עניין בניהול פרויקטים, לעקוב אחרי הפעילות שלנו באתר של PMI ובניולזטר שלה".

אירועים קרובים