אקזיט למאמן נבחרת ישראל בכדורסל, גיא גודס

גודס ושותפו, אלעד גרגיר, מוכרים 50% מחברת Arcdb לקבוצת ניר דובדבני, לפי שווי של 11 מיליון שקל ● גיא גודס, שותף מייסד ב-Arcdb: "מדובר בבשורה אמיתית לשוק העסקי שייהנה כעת מבית אחד שיש בו הכל"

מימין: מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, גיא גודס, ושותפו אלעד גרגיר. חברת Arcdb.

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, גיא גודס, ושותפו אלעד גרגיר עשו אקזיט. גודס ושותפו מוכרים 50% מחברת Arcdb לקבוצת ניר דובדבני, לפי שווי של 11 מיליון שקל. גודס וגרגיר הודיעו כי יחברו לקבוצת ניר דובדבני כדי להביא חדשנות עסקית לעשרות אלפי עסקים מענף העיצוב והבניה.

את העסקה ליווה עורך הדין ירון איילון ומשרד רו"ח משה כהן.

Arcdb היא פלטפורמה טכנולוגית שלדבריה היא "הראשונה מסוגה בעולם שיצרה מעגל שיתופי פעולה נרחב בין בעלי מקצוע החברים בקהילה בפרויקטים של שיפוץ ובניה, ולמעשה מייצרת מדי חודש עסקאות במילוני שקלים לחברים הרשומים".

Arcdb הוקמה לפני כמעט שש שנים, על ידי גרגיר וגודס, מאמן נבחרת ישראל בכדורסל והפועל חולון. הפלטפורמה הטכנולוגית הוקמה במטרה לייצר קהילה דינמית ואינטנסיבית בשוק מעצבי הפנים, האדריכלים, המשפצים ואנשי הבניה, ולייצר להם הזדמנויות עסקיות בין חברי הקהילה ובין הקהל הפרטי הבונה והמשפץ – תחת קורת גג אחת ובאמצעות פלטפורמה מתקדמת וקלה לתפעול. לפי הודעת החברה, בקהילת Arcdb חברים כיום למעלה מ-1,000 אנשי מקצוע, ובמהלך השנים בוצעו באמצעותה אלפי עסקאות בהיקף מאות מיליוני שקלים.

המערכת של Arcdb מבוססת מיקום, וכוללת מנוע חיפוש מתקדם לצד גלריית פרויקטים נרחבת ואזור סביבה אישי, כך שתוך מספר שניות המשתמשים יכולים לאתר אנשי מקצוע רלוונטיים הממוקמים פיזית בקרבת מקום, כולל הפרופיל שלהם. למשתמשים ניתנת אפשרות להתכתב עם איש המקצוע בפלטפורמה בדיסקרטיות או לקבל פרטי קשר אישיים שלו, לצפות בפרויקטים שונים ולקבל את כל המידע אודות בעלי המקצוע. לקהל המקצועי ישנו אזור סביבה אישי ליצירת שיתופי פעולה בפרויקטים נבחרים.

ניר דובדבני, מייסד קבוצת דובדבני.

ניר דובדבני, מייסד קבוצת דובדבני. צילום: מיכאל קורשוב

"בשורה גם לצרכני קצה וגם לבעלי העסקים החברים בפלטפורמה"

קבוצת ניר דובדבני, אשר נרכשה לאחרונה (50 אחוז) על ידי היזם ואיש העסקים אבי פרץ, עוסקת בייעוץ עסקי, עם התמחות בביצועי שיא בשיווק ובמכירות.

ניר דובדבני, מייסד קבוצת דובדבני: "מדובר על מהלך טבעי עם חיבור עסקי ואישי. הרכישה הנוכחית תאיץ את הפעילות שלנו בשוק זה ותביא בשורה גם לצרכני קצה וגם לבעלי העסקים החברים בפלטפורמה, שייהנו ממגוון שירותי הקבוצה מהם נהנים מאות אלפי בעלי עסקים בישראל".

"ההכרזה של היום היא עדות להובלת קבוצת דובדבני בליווי עסקים קטנים ובינוניים עד למצוינות", המשיך ואמר דובדבני. "מאז תחילת הקורונה שוק הבניה, האדריכלות והעיצוב פרח ואנשים השקיעו את מיטב כספם בהגשמת חלום הדירה ובמיוחד במבנה האדריכלי-עיצובי שלה. הרכישה הנוכחית תאיץ את הפעילות שלנו בשוק זה ותביא בשורה גם לצרכני קצה וגם לבעלי העסקים החברים בפלטפורמה, שייהנו ממגוון שירותי הקבוצה מהם נהנים מאות אלפי בעלי עסקים בישראל". 

"Arcdb יצרה מהפכה של ממש בשש השנים האחרונות בתחום של בעלי מקצוע מענף העיצוב והאדריכלות, ומסייעת לבעלי עסקים בתחום לייצר עוד הכנסות, חיבורים והזדמנויות עסקיות בעזרת טכנולוגיה ושיתופי פעולה. לקחנו תחום low tech והלבשנו עליו סיסטם לשיתופי פעולה על בסיס קבוע, לצד חשיפה נרחבת מול קהל פרטי בונה ומשפץ", אמר גרגיר, מייסד ומנכ"ל החברה. "אנו נרגשים לשלב את אלפי המומחים שלנו בתחום, לשותפות עם הקבוצה הפרטית המובילה בישראל למקסום מכירות, ומשוכנעים שהעבודה המשותפת תוביל להמשך הצמיחה שלהם".

גיא גודס, שותף-מייסד ב-Arcdb: "זהו צעד מרגש שהתחלנו אותו לפני שש שנים ועולה היום לרמה הבאה. חיבור עם קבוצת דובדבני היווה בשנים האחרונות עבור חברת Arcdb יעד אסטרטגי, שנועד להרחיב את שירותי החברה ולספק לאלפי לקוחותינו מעטפת שירותים אפקטיביים להעצמה אישית ועסקית. מדובר בבשורה אמיתית לשוק העסקי, שייהנה כעת מבית אחד שיש בו הכל, גם את השירותים המקצועיים שקבוצת דובדבני בהנהגתו של ניר דובדבני מספקת לכ-100 אלף לקוחות במהלך השנים, וגם את הפתרונות הטכנולוגיים שלנו שהובילו לעשרות אלפי עסקאות בהיקף מאות מיליוני שקלים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים