האב סקיוריטי מכרה פלטפורמת הדמיית DDoS ל-3 בנקים מרכזיים באירופה

הפלטפורמה המכונה StormD, שפיתחה חברת האבטחה הישראלית, משתמשת להדמיית תקיפות DDoS ● המכירה מהווה פוטנציאל להכנסות של מיליוני יורו ב-2022

אייל משה, מייסד האב סקיוריטי ונשיא החברה בארצות הברית.

האב סקיוריטי (HUB Security) הודיעה על סיכום שנה במכירת StormD – מוצר סייבר על גבי פלטפורמת SaaS ייחודית של החברה, להדמיית תקיפות DDos (מתקפות שירות מבוזרות), המהוות כלי להצפת שרתים בניתוב מידע כוזב, למטרות קריסת אתרים. 

המערכת היא פרי פיתוח החברה, לאחר שצברה שנים רבות של ניסיון בביצוע הערכות סיכונים וניתוחי תבניות תקיפה של תוקפי סייבר עבור לקוחותיה בעולם. 

כחלק מהליך השקת המוצר, כעת מתגלה כי החברה מכרה השנה את המערכת למספר לקוחות מובילים בארץ, ובנוסף לשלושה בנקים מרכזיים באירופה, בהיקף כספי מצטבר של כמיליון, וזו זוכה להערכה רבה על ביצועיה.

עוד שלושה בנקים גלובליים על הפרק כלקוחות

החברה נמצאת במספר תהליכי מו"מ מתקדמים למכירת המערכת ללקוחות נוספים בארץ ובחו"ל, כולל תהליכי POC מתקדמים עם שלושה בנקים גלובליים נוספים, ולהערכת החברה, היא קרובה לסגור עסקאות מכירה נוספות בשווי של מיליוני יורו בשנת 2022.

מטרת המערכת היא לזהות את נקודות התורפה והחשיפות בתשתית של הלקוח, באמצעות שיטות התקפה המחקות שיטות של פורצי סייבר בעולם האמיתי, וזאת באמצעי אוטומטי לחלוטין. גישה זו מאפשרת ללקוח לצמצם משמעותית את החשיפה לסיכוני סייבר ולנקוט בפעולה מתקנת כדי לעמוד בפני התקפות DDoS אפשריות נגד נכסיו הרגישים והאסטרטגיים של הארגון. החברה מעריכה שלמכירות המערכת צפויה להיות השפעה מהותית על פעילותה במהלך שנת 2022.

המערכת מאפשרת הרצה של עשרות סוגי התקפות מוכנות מיידית להפעלה, הכוללות התקפות נפח, תשתית והתקפות על אפליקציה. זאת, בעזרת שימוש בעשרות אלפי בוטים תוקפים, המבוזרים במדינות וביבשות שונות. הבוטים מסוגלים לחקות דפדפנים אמיתיים באופן מלא, והמשמעות היא שכמעט לא ניתן להבחין בינם לבין משתמשים לגיטימיים. המערכת אוספת בזמן אמת את המידע על ההתקפה מהבוטים, ומציגה אותו למשתמש לניתוח מעמיק.

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. זמן שאול

    95% מתעשיית הסייבר תימחק ברגע שהמחוקק האמריקאי יקבע שתשלום כופר אינו חוקי. אף חברה לא תשלם ונגמרה התעשייה.

    1. תגובה מטומטמת

      ומה אמורה דיוק החברה לעשות? תקים חברת בת במדינה אחרת שתשלם. אי אפשר פשוט לסגור חברה אחרי כופר - זו המשמעות ברוב המקרים אחרי מתקפה הן בגניבת כל הסודות המסחריים והן בשיתוק יכולת העבודה ברשת בפועל

  2. מחשבה ביקורתית

    נתקלתי בכתבה דרך פרסום ממומן מטעם החברה. הכתבה עצמה אוהדת יחסית למוצר/שירות שלא נשמע לי אישית מרשים במיוחד. בכתבה מדברים על פוטנציאל הכנסות שמרגיש לי אופטימי למדי. צירוף הנתונים הזה מרגיש לי כאילו מישהו שמנסה להתכונן לגיוס הון ומנסה לייצר הילה חיובית. אבל אין בועה, אין מה לדאוג. זה שימוש לגיטימי בכספים של סטארטאפ ולא ניסיון לנפח שווי. זה לא הולך להתפוצץ עוד רגע...

    1. אלי

      זה נקרא כתבת פרומו בלבלבלה....מרחק גדול בין הכתוב למציאות

אירועים קרובים