זומין תגייס עד סוף השנה כ-50 עובדים

זומין חווה צמיחה מואצת בהמשך לשנת 2020 ונדרשת להגדיל את ההון האנושי שלה בעשרות רבות של אחוזים

מגייסת עובדים. זומין

חבררת זומין (ZOOMIN), אשר פיתחה פלטפורמה לתזמור ידע טכני ומוצרי באמצעות ניתוח המופעל על ידי למידה ממוחשבת, ממשיכה להתרחב וצפויה לגייס כ-50 עובדים עד סוף השנה.

על רקע הדרישה המואצת של תאגידים וחברות למנף את הידע הטכני הקיים בארגון על מנת ליצור בידול מוצרי ועסקי ולשפר את חוויית הלקוח המשתמש בידע הטכני, זומין חווה צמיחה מואצת בהמשך לשנת 2020 ונדרשת להגדיל את ההון האנושי שלה בעשרות רבות של אחוזים.

בחברה מספר רב של תפקידים טכנולוגים שמחכים לאיוש בישראל, בהם מנהל לקוח,  מהנדסים, מנהל מוצר, מנהל יישום Devops, מנהל פרויקט, מנהל מכירות, מוביל צוות תמיכה ועוד משרות רבות ומגוונות.

הפלטפורמה שפיתחה ZOOMIN, מעבדת כמויות גדולות של תכנים טכניים מכל מקור אפשרי בחברה ומסייעת ללקוחות הקצה לקבל תשובות מותאמות אישית בכל נקודות הקצה שבהן הלקוח פוגש את החברה – פורטל הבית, אתר התמיכה, מוקד שירות הלקוחות ואף במוצר עצמו, תוך הפקה אוטומטית של תובנות והמלצות על בסיס ניתוח דפוסי צריכת התוכן והתנהגות משתמשי הקצה.

זומין נוסדה ב-2016 על ידי גל אורון, ג'ו גלב וחנן זלצמן, יחד עם המשקיעים, בסמר ונצ'ר פרטנרס, ג'נרל אטלנטיק, סיילספורס ונצ'רס ו-ויולה צמיחה. החברה גייסה עד כה 73 מיליון דולר, ומועסקים בה כ-95 עובדים בשלושת משרדיה בתל אביב, ניו יורק ולונדון. עם לקוחות החברה נמנים תאגידי ענק ברחבי העולם, בהם מאסטקארד, בורגרקינג, מק'אפי, אוויה ועוד.

רון שניר, מנהל התפעול בזומין, ציין, כי "אחרי שנה שבה הכפלנו את כוח האדם שלנו ופתחנו משרד בלונדון, אנחנו ממשיכים בהתרחבות מסיבית עם שלל תפקידים טכנולוגיים שאנחנו מתכננים לאייש בחודשים הקרובים. האנשים בזומין הם הנכס העיקרי שיש לנו, ואנו משקיעים בו רבות. התמהיל של העובדים שלנו מגוון ונרחב – עובדים אשר מגיעים ממגזרים וחברות שונות ומרכיבים פסיפס אנושי וטכנולוגי מהטובים שיש בשוק. לצד הגיוסים חשוב לציין, כי לחברה מערך הכשרות נרחב ומסודר, כולל תהליך Onboarding מוקפד ומושקע, ואנו עושים רבות כדי לקדם אנשים בתוך החברה, להעניק להם הזדמנויות פיתוח קריירה ולאפשר להם לגדול יחד עם החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים