עוד חד קרן: אפספלייר גייסה 210 מיליון דולר – לפי שווי של 1.6 מיליארד

החברה פיתחה יכולות ניתוח ומדידת קמפיינים דיגיטליים, המאפשרות לאנשי השיווק להגדיל את היקף העסקים שלהם, ולהשתמש ביכולות מדידה וחיזוי מתקדמות, ולה יותר מ-12 אלף לקוחות ולמעלה מ-5,000 שותפים טכנולוגיים

מייסדי אפספלייר. מימין לשמאל: אורן קניאל ורשף מן. צילום: יח"צ

עוד חד קרן: אפספלייר הודיעה היום (ג') על השלמת סבב גיוס רביעי, שבמסגרתו גייסה 210 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן ההשקעות האמריקנית ג'נרל אטלנטיק, ובמסגרתו הצטרפו אלכס קרייסס, דירקטור מנהל בג'נרל אטלנטיק, ואנטון לוי, נשיא שותף ומנהל הטכנולוגיות הראשי בקרן, למועצת המנהלים של החברה.

סבב הגיוס הנוכחי בוצע על פי שווי חברה של 1.6 מיליארד דולר (לפני הכסף). אפספלייר היא עוד חברה ברשימה המצומצמת של חברות ישראליות ששוות יותר ממיליארד דולר – או, בקיצור, לחד קרן. השתתפו בגיוס גם המשקיעים הנוכחיים בחברה שהם: DTCP (ר"ת Deutsche Telekom Capital Partners), Qumra Capital, Goldman Sachs Growth, Pitango Venture Capital וכן Magma Venture Partners. את העסקה ליווה משרד עו"ד יגאל ארנון, בהובלת השותף במשרד עו"ד נמרוד ורומן

AppsFlyer היא חברה ישראלית שהוקמה בשנת 2011 על ידי אורן קניאל ורשף מן. החברה פיתחה יכולות ניתוח ומדידת קמפיינים דיגיטליים, המאפשרות לאנשי השיווק להגדיל את היקף העסקים שלהם, ולהשתמש ביכולות מדידה וחיזוי מתקדמות. החברה משרתת למעלה מ-12 אלף לקוחות, ומשתפת פעולה עם למעלה מ-5,000 שותפים טכנולוגיים.

החברה הפגינה בשנים האחרונות צמיחה מטאורית – היא הכפילה את ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR) שלה פי חמש, וחצתה את רף ה-150 מיליון דולר ב-2019.

סך הגיוס המצטבר של אפספלייר עומד על 294 מיליון, כולל הגיוס הנוכחי. החברה מונה כיום כ-850 עובדים ב-18 משרדים ברחבי העולם, פי ארבע ממספר העובדים בסבב הגיוס הקודם ב-2017.

"אנו מתגאים מאוד בעובדה שהפלטפורמה של AppsFlyer מהווה חלק אינטגרלי מהעבודה היומיומית של צוותי שיווק ברחבי העולם", אמר קניאל, מנכ"ל ומייסד אפספלייר. "סבב הגיוס החדש מאפשר לנו להתמקד במשימתנו להעצים נשות ואנשי שיווק בכך שנעניק להם את כל הכלים להם הם זקוקים על מנת לקבל החלטות עסקיות מדויקות ואסטרטגיות, כמו גם לפתח חדשנות ולקדם שקיפות בתעשייה שלנו", סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים