דני נויברגר מונה למנכ"ל EMC ישראל

במסגרת תפקידו, יוביל נויברגר את המכירות, האסטרטגיה העסקית, פיתוח השווקים החדשים, ניהול ערוצי ההפצה ופעילות השיווק המקומית של החברה ● המינוי ייכנס לתוקפו בעוד כחודש ● נויברגר מחליף בתפקידו את יוסי פיקל, שמונה במקומו של אייל קופיט - מינוי שהושעה לאחר שהתברר שיש לקופיט עבר פלילי ושהוא ישב שנה בכלא

הסוף לפרשת מינוי מנכ"ל ל-EMC ישראל: החברה הודיעה הבוקר (ב'), כי דני נויברגר מונה למנהל הסניף המקומי.

בחברה מקווים, כי מינויו של נויברגר ישים קץ לפרשת אייל קופיט, שמונה באוקטובר האחרון למנהל הסניף של EMC ישראל, ומינויו הושעה, לאחר שהתפרסם שיש לו עבר פלילי ושהוא אף ישב שנה בכלא. בנובמבר האחרון מונה יוסי פיקל למנהל הזמני של הסניף.

במסגרת תפקידו, יוביל נויברגר את המכירות, האסטרטגיה העסקית, פיתוח השווקים החדשים, ניהול ערוצי ההפצה ופעילות השיווק המקומית של החברה. מ-EMC נמסר, כי "המינוי של נויברגר מאפשר לחברה לחזק את השקעותיה בישראל, לתמוך בהמשך הצמיחה, לחזק את הקשרים עם הלקוחות והשותפים ולסייע ללקוחות בתהליך הקמת הענן הפרטי".

ניקולא לבלנק, מנהל מכירות אזורי ב-EMC ליוון, ישראל ופורטוגל, אמר ש-"הניסיון והמומחיות של נויברגר בטכנולוגיית תשתיות המידע, בפתרונות ובשירותים לארגונים ולחברות בגודל בינוני יסייעו לסניף המקומי של החברה להרחיב את נתח השוק שלה, להגדיל רווחיות ולתרום לתוכניות הצמיחה הכלליות של EMC".

נויברגר עבד ב-15 השנים האחרונות במיקרוסופט (Microsoft). בין היתר, הוא הקים את חטיבת המכירות לארגונים במיקרוסופט ישראל ופעל להחדרת קו השרתים של החברה לשוק הישראלי. מאז 2007 ניהל נויברגר בחברה את תחום המכירות, השותפים והפרויקטים לארגוני SMB ב-79 מדינות במזרח התיכון ובאפריקה. לפני כן, הוא היה אחראי על גוף השירותים במיקרוסופט ישראל ועל קבוצת השותפים והאנטרפרייז (EPG) בסניף המקומי של ענקית התוכנה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול עם התמחות במערכות מידע, ותואר שני בניהול תעשייתי – שניהם מהטכניון.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יריב

    ראוי! ראוי! מנהל מוכשר בעל לב זהב יישר כח!

  2. Gali

    שיהיה הרבה בהצלחה,יש לך אתגרים לא מבוטלים!! אני מרשה לעצמי לתת לך טיפ חינם, תחזק את הקשר בין המפיצים והפריסייל שלכם במיוחד במתן פתרונות כוללים ולא קופסת איחסון! בצלחה!

אירועים קרובים