One1 רכשה חלק מפעילות דטהסייף תמורת 350,000 שקלים

כמו כן, תקבל One1 שיעור של 10% מסך ההכנסה שתנבע מפעילות דטהסייף במשך שנה ● העסקה אושרה על ידי בית המשפט המחוזי בירושלים ● בשל הגדלת היקף הפעילות בעקבות הרכישה, בסיס הלקוחות של קורפל-טל, חברה בת של One1, עומד עתה על כ-1,000

One1 רכשה חלק מפעילות דטהסייף תמורת 350 אלף שקלים ו-10% מסך ההכנסה שתנבע מהפעילות הנרכשת במשך שנה. דטהסייף, כידוע, מצויה תחת כינוס נכסים. במסגרת העסקה, שואשרה על ידי בית המשפט המחוזי בירושלים, יועברו הפעילויות של לקוחות דטהסייף בתחום התשתיות בעולם הארגונים הקטנים והבינוניים (SMB) ל-One1. בנוסף, תשעה מעובדי דטהסייף הופכים בימים אלה להיות חלק מקורפל-טל, חברה בת מקבוצת One1 מערכות.

יובל טל, מנכ"ל קורפל-טל, אמר, כי "מדובר במדיניות זהירה אך קבועה של צמיחה, המשלבת גידול פנימי טבעי עם רכישות מזדמנות וכדאיות. הזדמנויות של ממש אינן קורות בכל יום, ויש לזהותן מבעוד מועד ולפעול אז מהר".

קורפל-טל מתמחה בפלח השוק של ארגוני ה-SMB. החברה מספקת את מכלול צרכי הלקוחות בתחום זה – חומרה ותוכנה, התקנת תשתיות תקשורת, חיבור לאינטרנט, גיבוי מרחוק ושירותי וירטואליזציה וטרמינל/סרבר. בשל הגדלת היקף הפעילות בעקבות הרכישה, בסיס הלקוחות של קורפל-טל עומד עתה על כ-1,000.

במחצית דצמבר 2009 הודיע רם בלניקוב, הנאמן הזמני (כונס הנכסים) של דטהסייף, כי הוא מתכוון למכור 65% ממניות הקבוצה, והזמין רוכשים פוטנציאליים להציע הצעות. בלניקוב תיאר את החברה כ-"שישית בגודלה בארץ בתחום שירותי ה-IT", והסביר שמטרת המכירה היא "הסדר נושים להפעלת הקבוצה כעסק חי, כך שתהא נקייה מחובות העבר".

בתחילת דצמבר הוציא בית המשפט המחוזי בירושלים לדטהסייף צו הקפאת הליכים ל-30 יום, לאחר שנקלעה לחובות. השופט יוסי שפירא מינה את בלניקוב, שהיה הממונה על התקציבים באוצר ומנכ"ל משרד הפנים, כנאמן בהקפאת ההליכים. דטהסייף נכנסה לתהליך זה לאחר שצברה הפסדים וחובות בגובה כ-120 מיליון שקלים. בעלי החוב העיקריים הם מיקרוסופט (Microsoft), לה חייבת החברה כ-40 מיליון שקלים, ובנק דיסקונט, לו היא חייבת כ-28 מיליון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים