XM Cyber שהוקמה על ידי ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו גייסה 22 מיליון דולר

הכספים יופנו לתמיכה בצמיחתה העסקית באמצעות הרחבת המכירות, השיווק, המחקר והפיתוח ● מדובר בהשקעה ראשונה של קרן ההשקעות של נאסד"ק בישראל  

13/11/2018 11:24
נעם ארז מנכ"ל ומייסד-שותף של XM Cyber.צילום: יורם רשף

XM Cyber, אשר פיתחה את פלטפורמה לסימולציה אוטומטית של תקיפות APT, הודיעה היום (ג') כי גייסה 22 מיליון דולר בסבב ראשון. בסבב השתתפו, בין השאר Macquarie Capital Ventures ,Nasdaq ,Our Innovation Fund, LPו-UST Global. בהודעת החברה נמסר כי סך הכול היא גייסה עד כה 32 מיליון דולר לאחר סבב גיוס Seed בסך של 10 מיליון דולר מ-Swarth Group.

ב-XM Cyber אמרו כי החברה מייעדת את כספי הגיוס לתמיכה בצמיחתה העסקית באמצעות הרחבת המכירות, השיווק, המחקר והפיתוח. החברה, שהינה מובילה בתחום הסימולציה של פריצה ותקיפה פיתחה פלטפורמה חדשנית בשם HaXM . בין לקוחותיה נמצאים מוסדות פיננסיים וארגוני תשתיות חיוניות ברחבי צפון אמריקה, אירופה, ישראל ואוסטרליה.

כמו כן ציינו כי הפלטפורמה שפיתחה מייצרת סימולציות תקיפה באופן רציף, וחושפת את כלל מסלולי התקיפה האפשריים מנקודת מבטו של התוקף, החל מנקודת הפריצה הראשונית ועד הגעה לנכסים ארגוניים חיוניים, ובכלל זה מסלולי תקיפה העוברים מתחת לרדאר של רבים ממוצרי האבטחה הקיימים אשר כיום אין שום דרך לגלותם. כצעד משלים לסימולציית התקיפה, המערכת מספקת המלצות ממוקדות ומתועדפות המראות כיצד ניתן לתקן את הליקויים שהתגלו. למעשה המערכת פועלת לייצר תהליך שמביא את הארגונים לרמת מוכנות גבוהה בפני איומי סייבר.

מאז ההשקה זכתה החברה ב-16 פרסים יוקרתיים בענף והוכרזה כ"חלוצה טכנולוגית" מטעם הפורום הכלכלי העולמי .

יובל וולמן. צילום: ארז עוזיר

יובל וולמן. צילום: ארז עוזיר

"על כל ארגון לשאול את עצמו 'האם הנכסים החיוניים של הארגון אכן מאובטחים'?"

נעם ארז מנכ"ל ומייסד-שותף בחברה, אמר כי "בעידן של פשעי סייבר מתוחכמים, הפתרון שלנו מוכיח כי על כל ארגון לשאול את עצמו 'האם הנכסים החיוניים של הארגון אכן מאובטחים? המציאות מוכיחה שמרבית הארגונים עדיין חשופים במקרים לא מעטים לפשעי סייבר למרות מוצרי אבטחה הקיימים ברשת הארגון, שכן יש שפע של דרכים שבהן האקרים עלולים לפגוע בנכסים אלה".

לדבריו, "בעולם של רשתות דינאמיות נוצרים חורים ופרצות חדשות באופן תמידי, ולכן יש חשיבות למוצר השוהה ופועל ברשת הארגונית באופן רציף, ומאתר מיידית היווצרותם של נתיבי תקיפה חדשים המאפשרים לתוקף צירי הגעה נסתרים".

גרי אופנר, העומד בראש Nasdaq Ventures ציין כי "מכיוון שאיומי הסייבר ממשיכים להתפתח, אנו סבורים כי XM Cyber עונה על צורך חשוב, בעיקר אצל חברות העוסקות בתשתיות ושירותים פיננסיים. אנו מאמינים כי ההשקעה שלנו ב- XM Cyber תסייע לה להמשיך בפיתוחים חדשים שיקדמו את הטכנולוגיות והתהליכים של הסימולציות והאיתור של הפריצות. זה תחום חשוב ומתפתח של חדשנות באבטחת הסייבר, ואנו שמחים לתמוך בצמיחתו ובהרחבתו".

יובל וולמן, סמנכ"ל הסייבר של UST Global הוסיף כי "אנו שמחים להשתתף בסבב ההשקעה ב-XM Cyber בשלב כה משמעותי בהתרחבות המהירה שלה. השקעתנו ב-XM Cyber כוללת גם הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בתחום המכירות והאינטגרציה עם CyberProof, חברה בת של UST Global המתמחה בשירותי אבטחה מנוהלים. הפתרון המשותף של שתי החברות יסייע לרבים מלקוחותינו להקטין באופן יעיל את החשיפה שלהם לאיומי סייבר, ולנהל את האיומים בצורה מדידה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים