פייסבוק החליטה לבטל את אפליקציית הקבוצות שלה, Groups

החברה הודיעה באופן רשמי שהאפליקציה תפסיק לתפקד החל ב-1 בספטמבר השנה ● עוד אמרה כי מטרתה להתמקד בשיפור חוויית הקבוצות באפליקציה הראשית של פייסבוק

מועדון חברים סגור. Facebook Groups

פייסבוק (Facebook) החליטה לבטל את אפליקציית הקבוצות שלה, Groups. החברה הודיעה באופן רשמי שהאפליקציה תפסיק לתפקד החל ב-1 בספטמבר השנה.

משתמשי האפליקציה יכולים אף לראות את ההודעה המלאה בעת שהם מפעילים את האפליקציה, וממנה אפשר ללמוד שפייסבוק, שפעם נקטה ביציאת אפליקציה נפרדת עבור כל היבט כמעט באפליקציה/אתר הראשיים, נמצאת כיום בתהליך הפוך של כינוס יכולות.

לפי החברה המטרה שלה היא להתמקד בשיפור חוויית הקבוצות באפליקציה הראשית של פייסבוק. בנוסף, כל הקבוצות שנוצרו באפליקציה, ושימשו במה לחלק מהפעילות החברתית של המשתמשים בפייסבוק באמצעות מכשירי טלפון, יישמרו לשימוש באפליקציה הראשית, והן יהיו שם מרגע הסגירה וכנראה אף לפני.

עם זאת כנראה שיש עוד סיבה לכך שפייסבוק סוגרת את Groups. האפליקציה ככל הנראה לא ממש השיגה את היעדים להן ציפו בחברה, והיא לא הפכה לפופולרית כפי שציפו. היא אף ספגה ביקורות רבות וכללה באגים לא מעטים, ולמעשה היא כבר הוזנחה על ידי החברה בחודשים האחרונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים