Alternativo הצ'כית תקשר אתרים בתקשורת רחבת סרט של אקטליס הישראלית

היקפו הכספי של ההסכם הינו כמה מיליוני דולרים מדי שנה ● הפתרונות של אקטליס ישמשו כאמצעי אסטרטגי לשדרוג תשתית כבלי נחושת הקיימת של חברת הטלקום המובילה בצ'כיה, ויהפכו אותם להמשך ישיר של תשתיות המטרו על גבי סיבים אופטיים

טוביה בר-לב, ממייסדי אקטליס ומנכ"ל החברה

אקטליס נטוורקס (Actelis Networks), יצרנית ציוד תקשורת רחב סרט על רשתות היברידיות של סיבים אופטיים וכבלי נחושת, נבחרה על ידי ספקית התקשורת המובילה בצ'כיה לספק אתרנט מתקדם לאלפי עסקים ושכונות מגורים ברחבי המדינה. את התמיכה בשטח תספק חברת התקשורת, צ'כית אף היא, Alternativo. היקפו הכספי של ההסכם הינו כמה מיליוני דולרים מדי שנה.

הפתרונות של אקטליס ישמשו כאמצעי אסטרטגי לשדרוג תשתית כבלי נחושת הקיימת, המשתרעת על 20 מיליון קילומטר של כבלים, ויהפכו אותם להמשך ישיר של תשתיות המטרו על גבי סיבים אופטיים.

מערכות ML600 ו-ML700 של אקטליס מאפשרות לספקי שירות הטלקום לפרוש תקשורת באיכות סיב אופטי על תשתיות נחושת קיימות, באופן מיידי וללא המתנה לבנית תשתיות אופטיות חדשות, ובתוך כך לרשום חיסכון משמעותי בעלויות. Alterntivo תהיה שותפתה של אקטליס בשטח ותעניק את התמיכה הנדרשת ללקוח.

המתגים של אקטליס נטוורקס נמצאים בשימוש בקרב מאות ספקי שירות בלמעלה מ-30 מדינות, ומעבירים תקשורת של עד מאות מגה-ביטים לשניה, בטווחים של עד 100 קילומטרים.

מרכיב מכריע בבחירה

לדברי אונדריי ולנטה, מנכ"ל Alternativo, "השימוש במערכות של אקטליס מאפשר לנו לפרוש תשתיות מהר יותר, ותוך יעילות פיננסית גבוהה יותר כשאנחנו פורסים תקשורת לאתרים חדשים או משדרגים שירות לאתרים קיימים".

"הציוד של אקטליס מאפשר העברה של תקשורת בקצבים גבוהים יותר מכל האלטרנטיבות האחרות בשוק, באמינות גבוהה ותוך חסכון משמעותי בהשקעה. היכולת של הציוד לתפקד מיטבית בתנאי סביבה קשים ובחללים מצומצמים להתקנת הציוד, הינו מרכיב מכריע בבחירה שלנו בפתרונותיה".

טוביה בר-לב, ממייסדי אקטליס ומנכ"ל החברה, אמר כי "במסגרת הסכם זה נספק לתושבי צ'כיה תקשורת רחבת סרט באמינות גבוהה ובאופן מיידי על גבי תשתיות נחושת. אחד היתרונות בפתרונות שפיתחנו הוא באפשרות לספק את השירות היום וגם בעתיד, זאת משום שאותן מערכות תומכות במידה שווה בנחושת ובסיבים אופטיים. ההרחבה בעתיד לא תהיה תלויה בעלויות נוספות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים