"הממתקים החדשים" של גוגל – ב-29 בספטמבר

ההערכות כי החברה תכריז על מוצרים בסוף החודש הפכו לאמת, וההזמנות יצאו לדרך ● אמנם עדיין לא ידוע במדויק מה היא תציג, אבל מה שבטוח - השערות יש בכמויות

האם אכן יגיע הדור השני של ה-Chromecast?

ההערכות כי גוגל (Google) תבצע כמה הכרזות בסוף החודש הפכו לרשמיות. החברה התחילה לשלוח הזמנות לאירוע שיתרחש ב-29 בספטמבר בו היא מתכוונת להציג, לדבריה, "מספר ממתקים חדשים".

החברה אמנם אינה מציינת בהזמנה למה היא בדיוק מתכוונת, אך ככל הנראה מדובר בהכרזה על צמד מכשירי ה-Nexus החדשים שלה, וזו הפעם הראשונה בה היא תשיק שני מכשירי טלפון ביחד שיהיו מבוססים כמובן על מערכת ההפעלה החדשה של החברה, אנדרואיד 6.0, שמכונה מרשמלו (Marshmallow).

הפעם מדובר ב-Nexus 5X שמייצרת עבורה LG, עם מסך 5.2 אינץ', וב-Nexus 6P שמיוצר עבורה על ידי וואווי (Huawei) עם מסך 5.7 אינץ', שפרטים אודות המפרט שלו פורסמו לאחרונה. זו הפעם הראשונה בה וואווי מייצרת מכשיר Nexus.

מעבר לטלפונים, גוגל גם תציג ככל הנראה, את הדור השני של ה-Chromecast, מזרים המדיה שלה. הגרסה החדשה של המכשיר תתמוך כבר בתקן האלחוטי 802.11ac בעוד הקודמת הציעה תמיכה על תקן 802.11n בלבד, כך שעם נתבים תומכים יוכל המכשיר להזרים מדיה במהירות גבוהה יותר. המכשיר הפעם גם יהיה עגול, הוא יכלול יציאת רמקול לחיבור ישיר וכן יציע, על פי הדיווחים, תכונה בשם Fast Play שיאפשר חיבור זריז יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים