לא נגענו! אדם ניסה להבריח 94 מכשירי iPhone 6 מתחת לבגדים

מבריח סיני ניסה להערים על המוכסים, אבל אלה תפסו אותו לאחר שהליכתו נראתה להם מוזרה משהו ● איך אפשר ללכת בטבעיות כשגופך מוקף במכשירי מתכת?

הציוץ הכבד בעולם, הדיווח בטוויטר על המבריח היצירתי

iPhone 6 ו-iphone 6 plus הם גאדג'טים פופולריים ומבוקשים מאוד בסין. בנקודת זמן מסוימת נמכרו המכשירים החדשים בשוק השחור במדינה בלא פחות מ-2,400 דולר למכשיר. על אף שהם נמכרים בסין באופן רשמי, עדיין יש ביקוש רב למכשירים מוברחים.

עדות לכך מספקת העובדה המרתקת שאמש (ב') נתפס אדם שניסה להיכנס לסין דרך הונג קונג, כאשר הוא לבוש ב-"שריון" שעשוי מלא פחות ולא יותר 94 מכשירי iPhone 6, ונפל כמו עכבר למלכודת אנשי המכס, שאורבים בדיוק לטיפוסים כמוהו.

כתב הניו-יורק טיימס (The New York Times) בסין פרסם בטוויטר (Twitter) שלו את תמונות המבריח, שאלתר ביצירתיות רבה את הצמדת 94 המכשירים לגופו, כך שהם עוטפים את כל הגוף והאיברים שלו במעין שריון. אבל נראה שזה מה שגם היה לו לרועץ, כי איך אפשר ללכת בטבעיות כשאתה לבוש ועטוף במכשירי מתכת…?

מזוודתו של האיש עברה את הבדיקות, אולם המבריח עצמו עורר את חשדם של המוכסים, שהליכתו נראתה להם מוזרה משהו, ביציבת גוף משונה ובמפרקים נוקשים. יחד עם סריקתו בגלאי מתכות, נחשפה מזימתו היצירתית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רון

    מה זו הכותרת הזאת לא נגענו? איך זה קשור? לא נגעתם במה? מישהו מהקוראים יחשוב שאתם שתלתם שם את האייפונים? צאו כבר מהמניירות הדביליות האלה ותביאו מישהו שיודע לכתוב.

אירועים קרובים