הצעד (וחצי) של סטיב באלמר: קנה את הלוס אנג'לס קליפרס תמורת שני מיליארד דולר

המנכ"ל לשעבר של מיקרוסופט רכש את החברה מדונלד סטרלינג, שהועף מה-NBA בגלל הערות גזעניות ● באלמר אמר כי הוא רוצה להפוך את הקליפרס ל-"קבוצה של אמריקה"

"סל" של שני מיליארד דולר: סטיב באלמר, לשעבר מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft), מצטרף ל-NBA לאחר שרכש תמורת סכום זה את הלוס אנג'לס קליפרס מידיו של דונלד סטרלינג, שסולק מליגת הכדורסל הגדולה בעולם לאחר שנתפס אומר הערות גזעניות. עם זאת, הרכישה תלויה עדיין באישור הבעלים של ה-NBA.

באלמר אמר ללוס אנג'לס טיימס (Los Angeles Times) כי "יש לי חלומות גדולים בכל הנוגע לקבוצה. הייתי רוצה שנזכה באליפות ושהקבוצה תהיה הדינמית והקצבית ביותר, ושם דבר בעולם הספורט. אני רוצה להפוך אותה לקבוצה של אמריקה". לדבריו, אחת הסיבות שבחר לרכוש את הקליפרס היא "הרצון שלי להיות יותר בלוס אנג'לס"

העסקה הייתה אמורה לעלות לדיון בישיבת מועצת המנהלים של ה-NBA שתוכננה ליום חמישי האחרון, אולם זו נדחתה לבקשתה של שלי סטרלינג, אשתו של דונלד, שביקשה לסיים את המשא ומתן בין באלמר לבין משפחתה לפני הישיבה.

ימים יגידו אם באלמר "קלע". צילום אילוסטרציה: אימג'בנקכחלק מההסכם, הסטרלינגים הסכימו שלא לתבוע את ה-NBA בגלל הדחתם מהבעלות על הקליפרס. לכן, נראה שהתביעה שהגיש דונלד סטרלינג נגד הנהלת ה-NBA בסכום של מיליארד דולר תידחה. עו"ד מקס בלכר, בא כוחו של סטרלינג, אמר כי הוא צריך "לבחון את המידע החדש" לפני קבלת החלטה אודות המשך ההליכים. "אנחנו צריכים לשבת ולראות איך כל זה משפיע עלינו. עלינו לחשוב על המצב בכללותו", הוסיף.

מקור יודע דבר מסר ל-ESPN כי במסגרת סעיף אחר בהסכם מתחייב באלמר שלא העביר את הקבוצה מלוס אנג'לס.

הסכום, שני מיליארד דולר, הוא הגבוה ביותר ששולם אי פעם על קבוצת NBA. השיא הקודם עמד על 550 מיליון דולר – ששולם עבור מילווקי באקס מוקדם יותר השנה, והיה הסכום הגבוה ביותר ששולם בצפון אמריקה עבור קבוצת ספורט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים