טליט הישראלית תספק פתרון תקשורת צרת פס לטובת קידום "האינטרנט של הדברים"

המיזם החדש, שייעשה במשותף עם SIGFOX הצרפתית, הוא טכנולוגיה המבוססת על רשת סלולרית המאפשרת לפעול בפסי תדרים שלא הוקצו ברשיונות הזמינים ברחבי העולם

טליט (Telit Wireless Solutions) הישראלית תספק פתרון תקשורת ל-"האינטרנט של הדברים" (IoT). הפתרון ייעשה במשותף עם SIGFOX הצרפתית, המפעילה בעולם רשת סלולרית ייעודית לאינטרנט של הדברים, שיביא להגדלת מספר ההתקנים המקושרים ביניהם. כך, מודול חדש של טליט יתמוך ב-"פס צר במיוחד", UNB (ר"ת Ultra Narrow Band), טכנולוגיית רדיו לרשת SIGFOX הפועלת בתדרים חופשיים.

השתיים ייצאו לשוק עם פתרון המבוסס על רשת סלולרית שתושק בעולם. טכנולוגיית UNB של SIGFOX, הרשומה כפטנט ועומדת מאחורי הרשת שמפעילה החברה, מאפשרת לפעול בפסי תדרים שלא הוקצו ברישיונות הזמינים ברחבי העולם ובעזרת מספר קטן יותר של אנטנות. העברת הנתונים לטווח רחוק מפחיתה באופן דרסטי את צריכת החשמל, וכן את פליטות הפחמן ועלויות התחזוקה.

טליט מתמחה באספקת וייצור מודולי תקשורת אלחוטיים בין מכשירים (M2M). היא תשתף פעולה עם SIGFOX בפיתוח והשקה של מודולי M2M (ר"ת מכונה למכונה) מאושרים לרשת ה-UNB של SIGFOX. מאחר שפתרונות הקישוריות הקיימים נועדו בעיקר למילוי צרכיהם של התקנים המקושרים בפס רחב, מודלים עסקיים רבים ומועמדים פוטנציאליים לשימוש באינטרנט של הדברים, נמנעים מהתחברות לרשת – עקב מחיר גבוה, צריכת האנרגיה ומורכבות ההטמעה ברשתות סלולאריות מסורתיות.

הרשת של SIGFOX ומודול ה-OEM המתלווה אליה פתרו את הבעיה, כך על פי החברה, עם אספקת קישוריות באמצעות מינוי ייחודי המבוסס על קישוריות בהספק נמוך, מחיר נמוך יותר וצריכת אנרגיה נמוכה יותר. גישה זו מאפשרת יצירת שוק עולמי רחב יותר של פתרונות מקושרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים