אחרי פחות מיממה: מיקרוסופט עצרה את הורדת הבטה של תוכנת האבטחה שפותחה בישראל

מהחברה נמסר, כי הגיעו למספר ההורדות המקסימלי של Microsoft Security Essentials בישראל ובארצות הברית בפחות מ-24 שעות ● מיקרוסופט: "נמשיך לקבל משובים על התוכנה ולעדכן את דף העדכונים שלה. בנוסף, ניתן להמשיך ולבדוק אותה"

פחות מ-24 שעות לאחר שמיקרוסופט החלה לאפשר את הורדת תוכנת האבטחה החדשה שלה, Security Essential, שפותחה במרכז המו"פ של החברה בהרצליה – הודיעה הענקית מרדמונד על סגירת אפשרות זו. גם אלה שעברו את התהליך הנדרש, שכולל התחברות לשירות Connect של מיקרוסופט, התאכזבו לגלות שבקצה מחכה להם הודעה שאומרת: "תודה שהבעתם את רצונכם להצטרף לבטה. בינתיים, איננו מקבלים משתתפים נוספים. בדקו בתאריך מאוחר יותר לזמינות אפשרית". בנוסף, משתמשים חדשים יכולים למצוא את האזהרה הזו בדף הראשי של השירות, מבלי שיצטרכו לעבור תהליך זה.

הודעה זו באה לאחר שמספר ההורדות של הגרסה האנגלית של התוכנה החדשה הגיע למקסימום האפשרי. יצוין, כי זו מוצעת גם בפורטוגזית בניב ברזילאי.

דובר מטעם מיקרוסופט אמר, כי "ב-24 השעות האחרונות נוכחנו בתגובה מדהימה מגולשים שרצו לבחון את התוכנה, והגענו צמספר המשתמשים שרמצינו להגיע אליו בארצות הברית ובישראל. לקוחות בברזיל יוכלו להמשיך ולהוריד את התוכנה, עד שמספר ההורדות יגיע ל-20,000".

לדבריו, "קביעת המטרה של 75,000 משתמשים בגרסת הבטה בכחל העולם התבססה על יכולות התמיכה שלנו בה, בעוד אנחנו שומרים על מחויבותנו לשמור על האיכויות של המוצר במשך הזמן שהובטח למשתמשים. לעת עתה, אי אפשר יהיה להוריד את התוכנה, אבל נמשיך לקבל משובים עליה ולעדכן את דף העדכונים שלה. בנוסף, ניתן להמשיך ולבדוק אותה. אנחנו מעריכים את ההיענות של המשתמשים ומצפים לקראת השקת הגרסה הסופית של התוכנה בהמשך השנה. או אז, תסופק הגרסה בעשרים גרסאות ללקוחות בכל העולם".

שירות ה-Connect של מיקרוסופט, שכאמור – הוא חלק אינטגרלי מתהליך הורדת התוכנה, כולל, בעקיפין, התחברות לשירות ה-Windows Live ID של החברה. מי שכבר מצויד בחשבון כזה יכול היה להתחבר לתוכנת האבטחה החדשה בקלות רבה. לאחר האישורים ניתן היה להוריד גרסה עבור חלונות XP וגרסאות עבור חלונות ויסטה/7 (ב-32 וב-64 ביט). התוכנית עצמה קלה מאוד – נפחה כ-5 מגה-בייט בלבד – וההתקנה מתבצעת במהירות. לאחר ההפעלה הראשונה מבצעת התוכנית עדכון אוטומטי ומבצעת סקירה.

בדומה לתוכניות אבטחה רבות אחרות, בזמן ההתקנה בודקת Security Essential האם מותקנות במחשב תוכנות אבטחה אחרות, והיא ממליצה להסיר אותן. בדקנו את התקנת התוכנית בחלונות 7 בלי תוכנית אבטחה, ולא נתקלנו בכל בעיה. כשניסינו להתקין את גרסת חלונות XP במחשב עמוס, שכולל תוכנית אבטחה של חברה אחרת שהחלטנו לא להסיר, לא הצלחנו להתקין אותה, על אף שניסינו מספר פעמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים