גוגל מציעה פרסים של יותר משלושה מיליון דולרים להאקרים שיפרצו למערכת ההפעלה כרום

החברה תקיים תחרות להאקרים במסגרת ועידת אבטחה ותציע פרסים בסך כולל של 3.14159 - שש הספרות הראשונות של המספר פאי - מיליון דולרים ● ההאקרים יידרשו לפרוץ למחשב Samsung 550 Chromebook בתצורה בסיסית עם תקשורת Wi-Fi ● פרצה ברמת הדפדפן או מערכת ההפעלה שמאפשרת חדירה מדף אינטרנט תזכה את הפורצים בסכום של 110 אלף דולרים בעוד שפריצה שתשרוד גם לאחר אתחול של המערכת תניב להם 150 אלף דולרים

גוגל (Google) הכריזה על תחרות ההאקרים השלישית Pwnium, שתיערך במסגרת ועידת האבטחה CanSecWest, ותציע פרסים בסכום כולל של 3.14159 (שש הספרות הראשונות של המספר פאי) מיליון דולרים לחוקרים שיצליחו לפרוץ את מערכת ההפעלה כרום (Chrome OS).

התחרות תיערך ב-7 במרס ובמסגרתה יידרשו ההאקרים לפרוץ למחשב Samsung 550 Chromebook בתצורה בסיסית עם תקשורת Wi-Fi. פרצה ברמת הדפדפן או מערכת ההפעלה שמאפשרת חדירה מדף אינטרנט תזכה את הפורצים בסכום של 110 אלף דולרים בעוד שפריצה שתשרוד גם לאחר אתחול של המערכת תניב להם 150 אלף דולרים.

החוקרים נדרשים לספק לגוגל פרטים על כל הפרצות ששימשו לביצוע המתקפה ועל כל קוד שנעשה בו שימוש. מתקפות שיזכו להצלחה חלקית יניבו להאקרים פרסים בסכומים נמוכים יותר, לפי שיקול דעתה של גוגל.

"אנחנו מאמינים שהפרסים הגבוהים יחסית משקפים את האתגר הכרוך בהתמודדות עם מנגנוני האבטחה המתקדמים של Chrome OS בהשוואה למערכות הפעלה רגילות", כתב כריס אוונס מצוות האבטחה של כרום בהודעה שפרסם בבלוג Chromium.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים