גוגל השיקה את גרסה 7 של Google Earth

הגרסה החדשה של יישום המפות הפופולרי למחשבים שולחניים מציעה כעת גם תמונות תלת-ממדיות וסיורים וירטואליים, בדומה למהדורה הניידת

גוגל (Google) השיקה אתמול (ד') את גרסה 7 החדשה של Google Earth למחשבים שולחניים, המציעה תכונות שמזכירות את הגרסה הסלולרית של היישום, כמו תמונות תלת-ממדיות וסיורים וירטואליים שעוצבו כדי להדגיש את האתרים המעניינים ברחבי העולם. ענקית האינטרנט ציינה, כי הסיורים הווירטואליים זמינים כעת עבור יותר מ-11 אלף אתרים סביב העולם, כולל אטרקציות פופולאריות כמו הגרנד קניון, מגדל אייפל, והבזיליקה של סיינט פיטרס. הסיורים, שמציגים תמונות ממוזערות מתחת למפות, מציעים גם אתרים סמוכים ששווים ביקור ומידע רלוונטי.

גרסת Google Earth החדשה כוללת, כאמור, גם תמונות תלת-ממדיות של אתרים רבים, שעד כה היו זמינות רק ביישום הסלולרי למערכות ההפעלה אנדרואיד (Android) ו-iOS, כמו בוסטון, לונג ביץ', לוס אנג'לס, סאן דייגו וסנטה קרוז – כולן בקליפורניה, וגם אתרים רבים מחוץ לארה"ב, כמו רומא, אביניון בצרפת, מינכן ומנהיים בגרמניה, ועוד.

"החוויה של מעוף מעל המקומות האלה וצפייה בתלת-מימד בבניינים, בקרקע ואפילו בעצים, עקבית ואחידה כעת גם במכשירי סלולר וגם במחשב השולחני. כך, כל הסיורים הווירטואליים מציאותיים יותר מתמיד", ציין פיטר ברץ' מגוגל, בבלוג של החברה.

הגרסה החדשה זמינה להורדה בכתובת הבאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים