ד"ר אלון הסגל נבחר לנשיא איגוד האינטרנט הישראלי

חברי הוועד החדש של האיגוד בחרו בד"ר הסגל - חוקר, מרצה בכיר במרכז ללימודים אקדמיים ומרצה באוניברסיטת בר אילן ● הוא יחליף את פרופ' ישע סיון, שכיהן כנשיא האיגוד בשנה האחרונה וימשיך לכהן כחבר ועד ● עם בחירתו הבטיח ד"ר הסגל להתמקד בשיפור תשתיות האינטרנט, הנגשתו לאוכלוסיות שונות והעמקת הפעילות בזירה המשפטית - בארץ ובחו"ל

נשיא חדש לאיגוד האינטרנט הישראלי: ועד האיגוד בחר לתפקיד את ד"ר אלון הסגל, שכיהן כחבר הוועד בשנתיים האחרונות וישמש כנשיא בשנה הקרובה. הוא יחליף את פרופ' ישע סיון, שימשיך לכהן כחבר הוועד.

ד"ר הסגל הוא חוקר, מרצה בכיר במרכז ללימודים אקדמיים, מרצה באוניברסיטת בר אילן, יועץ מומחה ומרצה בתחום המדיה החברתיות במרחב הדיגיטלי. עד כה הוא כיהן כיושב ראש ועדת מענקי מחקר, יושב ראש ועדת חברה דיגיטלית וחבר בוועדות חברים ומשפט של האיגוד.

פרופ' סיון, שמשמש גם כראש התוכנית לניהול מערכות מידע בבית הספר לניהול וכלכלה של המכללה האקדמית תל אביב-יפו, כיהן במהלך השנה האחרונה כנשיא האיגוד והוא חבר הוועד שלו מזה ארבע שנים. במהלך כהונתו כנשיא פעל פרופ' סיון רבות לקידום תחומי הפעילות הקיימים באיגוד והוסיף שני תחומים חדשים; האחד הוא תחום המשילות, שהביא להתייעלות ארגונית, גיבוש נהלי עבודה ושקיפות פעילות העמותה. השני הוא תחום החברים, שבמסגרתו מיסד פרופ' סיון פלטפורמה תשתיתית עבור חברי העמותה להובלה והעשרה של נושאים מתחומי עיסוקם, ליצירת קבוצות עניין ולפתיחת ערוצים לתקשורת שוטפת בין החברים.

פרופ' ישע סיון, הנשיא היוצא של האיגוד. צילום: פלי הנמרעם בחירתו אמר ד"ר הסגל, כי "פרופ' סיון החל בתהליכי שדרוג המערכות וקידם צמיחה ארגונית של האיגוד. אני מתכוון להמשיך את דרכו". לדבריו, "במהלך כהונתי יתמקד האיגוד בשיפור שירותי תשתיות האינטרנט עבור כלל המשתמשים, בהם מחלף תעבורת האינטרנט הישראלי ומרשם שמות המתחם, תוך מתן דגש לנושא אבטחת המידע. לצד פיתוח התחום הטכנולוגי-תשתיתי באיגוד אני רואה חשיבות רבה להנגשת האינטרנט לאוכלוסיות שונות באמצעות תמיכה וקידום יזמות וחדשנות חברתית בו, כמו גם חיזוק הקשר עם קהילת האיגוד. זירה נוספת בה קיימת חשיבות מכרעת לפעילות האיגוד כגוף מקצועי, נייטרלי ושאינו למטרת רווח היא הזירה המשפטית-חוקתית, במישור המקומי והבינלאומי כאחד. זאת, תוך שמירה, ככל האפשר, על הרשת פתוחה וחופשית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים