תוכן שיווקי
לקראת אירוע - RIVERBED, יום ג' 24 באפריל, EAST

פתרון Riverbed מאפשר ללקוח לשפר את החוויה הדיגיטלית

28/03/2018 13:55
Riverbed Technology

Riverbed Technology, המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, מציגה את סיפור הלקוח האוסטרלי McCullough Robertson כדוגמה: כיצד יישום של הפתרון SteelCentral Aternity מתוצרת Riverbed, מאפשר לצוות ה-IT לאבחן ולפתור בעיות ביצועים, ולשפר את החוויה הדיגיטלית.

הלקוח התמודד עם תשתית מתיישנת, ותלונות גוברות של עובדים על ביצועי ההתקנים, האפליקציות והשירותים. "בתחילה ביקשנו מ-Riverbed לסייע בשיפור הביצועים של הרשת שלנו", אמר רון דוטה, מנהל ה-IT של הלקוח. "הם הוכיחו כי הם יכולים לענות על צורך זה באמצעות פתרון אופטימיזציית ה-WAN שלהם. SteelHead למדנו מהר, כי חוסר היכולת שלנו לראות כיצד המשתמשים חווים את האפליקציות והשירותים מעכב בצורה משמעותית גם את הביצועים".

בדוגמה אחת, למשל, לקח למשתמש עד שתי דקות (עם ממוצע של כדקה אחת) לפתוח ולשלוח דוא"ל. כלי הניטור הקיימים הראו שכל המערכות פעלו כשורה. הודות ל-SteelCentral Aternity התגלה כי הבעיה נבעה מהתקנה לא סטנדרטית של Outlook בחלק גדול מהעסק.

"הודות לתלונה אחת של משתמש, הצלחנו לזהות שרבע מהמשתמשים שלנו סובלים מכך. במונחים של פרודוקטיביות הפסדנו כ-75 שעות מדי יום על בעיה שכלי הניטור הקיימים לא יכלו לראות", אמר דוטה. "ברגע שהבעיה נפתרה, הפרודוקטיביות ורמת שירות הלקוחות עלו בכל הארגון".

SteelCentral Aternity מגדיל את יכולתו של הארגון לראות את חוויית משתמש הקצה לגבי כל אפליקציה ארגונית הפועלת על כל התקן פיזי, וירטואלי או נייד.

"Aternity מספק את התובנות שצוות ה-IT שלנו זקוק להן כדי להבין את ביצועי האפליקציה, לאבחן בעיות ולשפר את השירות לעובדים, באופן פרואקטיבי ומרחוק. כעת אנו יכולים לפתור במהירות בעיות ברשת ובהתקנים, מבלי להפריע לפרודוקטיביות של העובדים שלנו" אמר דוטה.

מערכת קריטית לעידן הדיגיטלי

בעוד תהליך היישום נמשך באופן שוטף, אומר דוטה כי המערכת תאפשר חדשנות רבה יותר בארגון, ותהיה קריטית למאמצי המשרד לשפר את היעילות ואת התהליכים לקראת העידן הדיגיטלי.

"עובדי הארגון אינם רוצים להתמקד בטכנולוגיה – עבורם זה רק מנגנון המאפשר להם לשרת את לקוחותיהם מהר יותר", הסביר דוטה.

"אנחנו מתמקדים בהשקת פרויקטים ויוזמות בתחום ה-IT המאפשרים להם להתקדם בעבודתם. כדי לעשות זאת, עלינו לוודא שהמערכות שלנו פועלות ביעילות רבה ככל האפשר, והדבר דורש מאתנו לראות בבירור את הביצועים של האפליקציות והרשתות שלנו, אצל כל משתמש קצה".

Riverbed SteelCentral Aternity הוא הצעד הראשון בהשגת שאיפה זו. מאז יישומה של הטכנולוגיה, בארגון McCullough Robertson גילו את הפוטנציאל להגברה משמעותית של הביצועים, והדבר אפשר לארגון לבצע סטנדרטיזציה של הפרוטוקולים.

"הודות לפתרון של Riverbed, אנו יכולים לדעת היכן עלינו ליצור סדרי עדיפויות למאמצינו לשפר את ה- IT שלנו", אמר דוטה.

יצירת ערך גבוה יותר לעסק

SteelCentral Aternity גם העצים את צוות ה-IT של החברה כדי לתרום באופן פרואקטיבי ערך לעסק, ולא רק להגיב לבעיות.

"השימוש ב-Riverbed SteelCentral Aternity מייצג שינוי תרבותי גדול. כיום יחידת המחשב נתפסת כשותפה בעסק שלנו, שניתן לסמוך עליה", אמר דוטה.

מערכת Riverbed SteelCentral Aternity מותקנת כיום ביותר מ-25 אלף תחנות קצה בישראל אצל לקוחות רבים ומסייעת בשיפור חווית המשתמשים וייעול העבודה ביומיום אצל הלקוחות בישראל.

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים