תוכן שיווקי

CMS משיקה את מהפכת ה-Marketplace למשווקים בישראל

26/03/2018 12:12
מימין לשמאל: ניר בר לב, מנהל פיתוח עסקי במיקרוסופט; רן מימון, מנהל מוצרי מיקרוסופט ב-CMS; יוסי כהן, מנכ"ל CMS; אוהד מץ, מנהל פעילות SMB Microsoft. צילום: שירן אלדרי

באחרונה נערך אירוע השקת CMS Marketplace בנוכחות מספר רב של משווקים בכירים בתעשיית ה-IT הישראלית.

CMS Marketplace הוא אתר אונליין ייעודי המתאים למודל הענן, שמעניק מעטפת מתקדמת של שירותי מכירות ושיווק גמישים, מהירים ופרסונליים לכלל  משווקי CMS בישראל.

אתר ה-Marketplace החדש יאפשר למשווקי CMS להיות מועצמים בכל חלקי הפעילות שלהם מול הלקוחות. באמצעות ה-Marketplace, המשווקים יוכלו לקבל מידע, לבצע פעולות מכירה, להציע הצעות מחיר, לסגור עסקאות, להוסיף ולחדש רישיונות בקליק אחד ולקבל תמיכה שיווקית רחבה בכל קשת מוצרי הענן שמפיצה CMS.

CMS Marketplace

CMS Marketplace

ה-Marketplace בעל מראה נקי, ממשק נוח בעברית והשימוש בו אינטואיטיבי כמו כל אתר סחר אונליין בעולם. ניתן לגשת ולנהל את ה-Marketplace מכל מקום, להצטרף אליו באופן מהיר והוא נותן מענה מותאם אישית לכל משווק ומשווק של CMS בישראל.

ה-Marketplace מעניק שירותים מתקדמים הכוללים בין היתר גם מחשבון Azure, לאינדיקציה בזמן אמת אודות כמות הצריכה הנוכחית והנותרת עד סוף החודש, אפשרות ייזום באנדלים והצעות ייחודיות ללקוחות, וכן פילוח חשבונית המשווק לפי צריכת הלקוחות שלו.

מעבר ליכולות המכירה המגוונות, ה-Marketplace אף מאפשר יכולת של Sublicense (קרי White Label). המשמעות היא  שכל משווק יוכל להקים ולעצב לעצמו חנות אונליין מותאמת אישית, בצבעים שלו ועם הלוגו שלו ואף להזין מוצרים ושירותים בתוך ה-Marketplace. המערכת כוללת גם יכולות Back Office מותאמות אישית כמו שירות billing, הכוללים את פירוט השירותים הניתנים ללקוח.

כמו כן המערכת מרכזת באופן קל ונוח להתמצאות, מידע אודות חבילות ומוצרים זמינים. על ידי כך היא מסייעת למשווקים למצוא ולהתאים את המוצרים הנכונים ביותר עבור לקוחותיהם, לפי אופי השירות הנדרש.

באמצעות כל יתרונות ה-Marketplace של CMS, המשווקים יוכלו להגדיל ולפתח את ביצועי המכירות, להגדיל ולגוון את ההיצע ללקוחותיהם, להתמקצע במכירת שירותי ענן ואף להציע בהמשך מוצרי חומרה ותוכנה נוספים על ה-Marketplace.

CMS בעולמות הענן

כמולטי וונדור בתחומים רבים, לרבות בתחום הענן, CMS מעניקה מענה כולל לשירותי הענן של מיקרוסופט במודל ה-CSP.

מודל ה-CSP של מיקרוסופט (Microsoft) מרחיב את דרכי המכירה עבור השותפים ומציע מגוון יתרונות, ביניהם תכנון רווחיות ותזרים קבועים, נוכחות קבועה בחיי הלקוח, שתורמת באופן ישיר לנאמנות גבוהה אצל הלקוח, גמישות בהוספת רישיונות (Mix & Match) ואפשרות להצטרפות מיידית.

CMS

CMS

לדברי יוסי כהן, מנכ״ל CMS, "כחברת ההפצה מהגדולות והמובילות בישראל למעלה מ-30 שנה, וכמולטי וונדור בתחומים רבים – הקמת המערכת הוא ציון דרך חשוב וחלק בלתי נפרד מהחזון שלנו. בכוונתנו להמשיך ולהיות One Stop Shop עבור המשווקים שלנו גם בתחום שירותי הענן, כמו בתחומי התוכנה (רישוי) והחומרה וכן להמשיך ולהשקיע משאבים טכניים ומכירתיים על מנת לתמוך במשווקים".

"אנו גאים להציג למשווקים שלנו את אחת מהמערכות המתקדמות שהותאמה במיוחד לצרכי השוק הישראלי, לאחר בחינה מעמיקה של מספר פלטפורמות מובילות באירופה. ה-Marketplace הוא למעשה חלון הראווה המתקדם והדיגיטלי שלנו עבור המשווקים".

לדברי רן מימון, מנהל מוצר מיקרוסופט ב-CMS, "אנחנו מאמינים שעבודה בסביבה חדשנית במודל ענן מצריכה פלטפורמה מתאימה שתעניק למשווקים שלנו זמינות וגמישות מרבית. אנחנו ב- CMS עיצבנו והתאמנו את מערכת ה-Marketplace מהמתקדמות ביותר בשוק הישראלי תוך כדי חשיבה על המשווקים שלנו ועל הלקוחות שלהם באופן כזה שיעצים את המשווקים שלנו ויעזור להם להרחיב ולהעמיק את הקשר והנאמנות של לקוחותיהם".

"ה-Marketplace הוא למעשה נדבך נוסף המבטא את ההשקעה הרבה והפעילות השוטפת ש-CMS מבצעת עבור המשווקים בתחום מיקרוסופט. בנוסף ל-Marketplace, הקמנו לאחרונה את אתר CMS CSP, שמהווה מרכז ידע דיגיטלי ישראלי ראשון מסוגו לתחום הענן של מיקרוסופט וכולל מידע בעברית, הדרכות, מדריכי התקנות, טיפים לטיפול בתקלות ומאמרים טכניים אודות מודל ה-CSP של מיקרוסופט והשירותים המוצעים בו".

מעבר לכך, אמר, "אנחנו מעניקים למשווקים שלנו ערכים מוספים ומעשירים את הידע שלהם בעולמות מיקרוסופט על בסיס קבוע באמצעות עריכת קורסים, שולחנות עגולים, ליווי שוטף בעסקאות, תמיכה בפעילויות שיווק ויצירת הזדמנויות מכירה חדשות".

אירועים קרובים