תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Startup Guide Tel Aviv , יום א' 3 בדצמבר, מרקספייס

המותג הבינלאומי Startup Guide מגיע לתל אביב

29/11/2017 10:18
Startup Guide Tel Aviv

לאחר 14 ערים ביניהם לונדון, ברלין, ופריז – המותג Startup Guide מגיע לתל אביב כדי לתת מבט קרוב ואינטימי על סצנת היזמות בעיר, עבור תיירים עסקיים, יזמים, משקיעים וחברות בינלאומיות.

לפני שמונה שנים, ב-2009, יצא לאור הספר "סטארט-אפ ניישן". רב-מכר זה יצר חשיפה גדולה וקידם רבות את ישראל בפני העולם – משקיעים, יזמים, קרנות וגופים מוסדיים רבים, קראו על ה"סוד" של ישראל וכך התגבר העניין, תשומת הלב וזרימה של כסף.

Startup Guide Tel Aviv רוצה לעשות לבירה העסקית של ישראל – תל אביב – את מה שסטארט-אפ ניישן עשה בזמנו לישראל – להפנות זרקור אל לב העשייה היזמית.

למעשה, Startup Guide הוא מותג בינלאומי העושה עלייה ארצה. מדובר בסדרת ספרים אשר באה לסקר את סצנת היזמות אשר בכל עיר ועיר: החל מסטארט-אפים מגוונים ושווים שיש לעיר להציע, דרך תכניות האצה ומתחמי עבודה, ועד לראיונות אישיים עם מייסדים מובילים.

טעימה איכותית מסצנת היזמות בתל אביב

בדומה לסדרת הספרים של Lonely Planet, המטרה היא להוות מדריך לתייר-היזם שמגיע לתל אביב ורוצה לסקור את הדברים הכי שווים שעליו להכיר בתקופה, ואף כולל מדריך קצר להתחלה של מיזם בתל אביב (מיסוי, תחבורה, ועוד). הספר עשיר בתמונות וראיונות, ושם דגש על "מבט מבפנים" עמוק וטעימה איכותית ממה שיש לסצנת היזמות בתל אביב להציע.

את סדרת הספרים ייסדה סיסל הנסן, יזמת אשר עברה לדנמרק כדי לפתוח עסק ולא מצאה מדריך מסודר ומאוגד המסביר לה איך ומה לעשות, סיפורי השראה ודוגמאות על מקומות ואנשים שצריך לדבר איתם. הנסן החליטה ליצור את Startup Guide המהווה מדריך איכותי ליזם, והשאר הסטוריה.

הנסן, מייסדת Startup Guide, שמחה מאוד לצעוד לאזור חדש. "כל הערים האירופיות וקהילות היזמות שכתבנו עליהן שונות זו מזו. אנו שמחים להתחיל דף חדש ולחקור את העיר הראשונה שלנו מחוץ לאירופה. העולם התוודע לרוח היזמות הישראלית החזקה אחרי הספר 'סטארט אפ ניישן' מאת דן סינור ושאול זינגר. בהשראת הספר ושותפינו בתל אביב, אנו מאמינים כי המדריך של תל-אביב ידגיש את התקדמותו הכלכלית של המשק הישראלי".

נתן לייבזון וארז גביש מייסדי TLV Starters. צילום: יח"צ

נתן לייבזון וארז גביש מייסדי TLV Starters. צילום: יח"צ

השותפים הישראליים של Startup Guide הם ארז גביש ונתן לייבזון, בעלי עבר מגוון בפרויקטים שונים של יזמות, סטארט-אפים ועשייה עמוקה בסצנת היזמות התל אביבית.

לדברי גביש, שותף מייסד TLV Starters, "כעיר שחיה ונושמת יזמות – עם עשרות מאיצים, מרחבי שיתוף פעולה ונוכחות של כל  ענקי הטכנולוגיה גדולים – הגיע הזמן ליצור מדריך שימושי, מרשים ויזואלית ומלא תובנות. אני ונתן מתרגשים להפוך את היוזמה הזאת למציאות".

לתת מבט אחר, צעיר, מעניין ואיכותי

לכך מוסיף לייבזון ואומר כי "הכוונה היא לתת מבט אחר, צעיר, מעניין ואיכותי. תל אביב ראויה לספר שייתן את התחושה הנכונה".

"תל אביב היא עיר המוכרת ביצירת טכנולוגיה ומאיצה את הפיתוח שלה", אומר איתן שוורץ, מנכ"ל עיר עולם ותיירות.

"בבית העירייה, אנו יוצרים תנאי מפתח לצמיחתה של המערכת היזמית, החל ממדיניות הנתונים הפתוחה שלנו וממרחבי העבודה המשותפים הממומנים על-ידי העיר. עם המספר הגבוה ביותר של חברות סטארט-אפ לנפש בעולם ותרבות יזמית תוססת, תל אביב היא מהווה פלטפורמה יזמית מצוינת ליזמים ולחברות רב-לאומיות. אנו מאמינים כי השקתו של מדריך Startup Guide Tel Aviv תסייע להעצים את העיר להפוך לנגישה עוד יותר ליזמים שמקימים או מרחיבים את עסקיהם".

השותפים של הספר הם: מיקרוסופט (Microsoft), Gett, בנק לאומי, משרד הפטנטים ריינהולד כהן, שוורץ-צדקיה, IATI ועיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב.

הספר ישוחרר באירוע ההשקה אשר יתקיים בתל אביב ב-3 בדצמבר 2017 בשעה 18:30. האירוע פתוח לציבור ויתקיים במרקספייס, בשיתוף TLV Starters ו-Milgam.

את הספר ניתן להזמין מראש כאן.

אירועים קרובים