תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VeeamON tour, יום ד' 25 באוקטובר, אושן

Veeam Availability Suite משתפת פעולה עם מיקרוסופט Azure

הפתרון המשותף מספק הגנת מידע וזמינות לסביבת הענן ההיברידית של Azure ● לקוחות ייהנו מגמישות וחידושים המאפיינים מחשוב ענן גם באתר המחשוב שלהם

17/10/2017 13:48
פיטר מקיי, מנכ"ל משותף ונשיא Veeam. צילום: יח"צ

Veeam Software המפתחת פתרונות חדשניים המספקים זמינות לארגוני ה-Always-On Enterprise, מכריזה על שיתוף פעולה נוסף עם מיקרוסופט (Microsoft) ותמיכה מלאה בפעילות Azure.

במסגרת זו יורחבו היכולות של Veeam לספק הגנת מידע וזמינות עבור Azure, ולהביא את האג'יליות, הזריזות והחדשנות של מחשוב הענן לסביבה הפיזית. חידוש זה יאפשר לארגונים להגן על מידע ואפליקציות על גבי Azure Stack.

"מרבית הארגונים אוחזים באסטרטגיה המדגישה 'קודם כל ענן', כך שאנחנו משקיעים את מירב המאמצים כדי לספק זמינות מלאה עבור מחשוב ענן," אמר פיטר מקיי, מנכ"ל משותף ונשיא Veeam.

לדבריו, "אנו מרחיבים את שיתוף הפעולה שלנו עם מיקרוסופט על מנת להבטיח זמינות עבור כל אפליקציה, כל מידע, על גבי כל ענן. שיתוף הפעולה החדש עם Azure Stack הוא עדות נוספת לחשיבות הרבה שאנו רואים להשקעה בפתרונות ענן".

"כשלוחה של Azure, מספקת Microsoft Azure Stack פתרון ענן היברידי עקבי ללקוחות, המאפשר להם למקסם את השקעותיהם בסביבות מבוססות ענן או באתר עצמו", אומר מארק ג'וואט, דירקטור, מנהל מוצר Azure Hybrid במיקרוסופט. "אנו שמחים ש-Veeam ממשיכה לפתח את מומחיותה בתחום ההגנה וזמינות המידע, כדי לסייע ללקוחותינו המשותפים לשפר את ההמשכיות העסקית בסביבות הענן ההיברידי".

עם התמיכה ב-Azure Stack, פתרונות ה-Avialability של Veeam יספקו ללקוחות פלטפורמה לניהול הגיבוי עבור סביבות פיזיות, וירטואליות ומבוססות ענן, ויבטיחו התאוששות מהירה של אפליקציות קריטיות. ספקי השירות יוכלו לנהל ולעקוב אחר משתמשי הקצה.

יתרונות מרכזיים של שותפות זו כוללים:

● ריבוי משתמשים: Veeam Cloud Connect מבודד עותקי גיבוי עבור כל משתמש וכך מבטיח אבטחת מידע ועמידה בדרישות הרגולציה.

● אפשרויות התאוששות מרובות: Veeam Backup & Replication תומכת גם בהתאוששות מבוססת אייטם בודד באמצעות Veeam Explorers for Microsoft Exchange ,SQL Server ,Microsoft SharePoint ,Microsoft Active Directory ואורקל, כמו גם שחזור של קובץ שנמחק או הושחת.

● דיווח וגבייה: קונסולת Veeam Availability תומכת בניטור בזמן אמת וטעינה מחדש של המשתמש, ומאפשרת לספקי אירוח ולארגוני אנטרפרייז  לנהל את הפלטפורמה בפשטות ולחייב את המשתמשים על השימוש בזמינות. שיתוף פעולה זה צפוי לצאת לפועל בתחילת 2018.

"Azure Stack מהווה התפתחות משמעותית בענן ההיברידי עם פוטנציאל לשנות את הדרך בה ארגונים חושבים בנוגע לדטה סנטר ולגבי Azure", אמר קארל ברוקס, אנליסט ב-451Research. "הכרה בזה על ידי יצרנים עצמאים של תוכנה נותנת תוקף חשוב ל-Azure Stack וסימן לכך שהשותפים הם קריטיים למהלכים גדולים אלה". למידע נוסף, בקרו ב-veeam.com

כנס Veeam On Tour יתקיים ב- 25 לאוקטובר, באושן, בגני התערוכה בתל אביב. במהלכו, תחשוף Veeam את החידושים שמביאה עימה הגירסה החדשה – NEW Veeam Availability Suite v10 – ואת ההכרזות, עליהן דיווחה החברה לראשונה, בכנס VeeamON, שהתקיים בחודש מאי, בניו אורלינס.

לאירוע צפויים להגיע למעלה מ-400 משתתפים, מומחים טכנולוגים ומובילים עסקיים, וליהנות ממפגש עם אורחים בכירים של החברה מחו"ל, עם הצוות הישראלי, שותפים ולקוחות החברה.

אירועים קרובים