תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VeeamON tour, יום ד' 25 באוקטובר, אושן

סיסקו תשווק את פתרונות Veeam Availability

10/09/2017 14:06
ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam

סיסקו (Cisco) היא מובילה טכנולוגית עם רקורד חזק של אספקת פתרונות חדשניים ללקוחות ברחבי העולם. סיסקו ו-Veeam הולכות יחד מזה זמן, כאשר בשנתיים האחרונות, הצלחנו להשלים מספר פתרונות משולבים  (CVDs). בחודש מרץ, הכריזו החברות על צעד משמעותי נוסף בשותפות – אינטגרציית snapshot ישירה עם Cisco HyperFlex – אינטגרציה ראשונה ויחידה מסוגה בשוק.

"אנו גאים היום להודיע על ציון דרך נוסף בשותפות האסטרטגית שלנו עם סיסקו" אמר פיטר מקיי, מנכ"ל משותף ונשיא Veeam. "החל מחודש אוקטובר סיסקו תתחיל לשווק את פתרונות Veeam כחלק מן האופרינג שלה. הדבר יאפשר לסיסקו ולמפיצים שלה לספק פתרונות זמינות של Veeam בקלות ובפשטות בדומה לכל חומרת סיסקו או מוצר תוכנה".

החידוש הזה רלוונטי במיוחד עבור לקוחות הנמצאים בעיצומה של טרנספורמציה דיגיטלית ויאפשר להם ליהנות מזמינות בלתי מתפשרת של דטה. מאחר ועל פי התחזיות של IDC – יותר מ -65% מחברות ה-Global 2000 יסמנו את תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית כיעד אסטרטגי עד סוף שנת 2017 – שיתוף הפעולה הנוכחי צפוי, כפי הנראה, להניב לסיסקו ול-Veeam הצלחות עסקיות רבות.

"בלב הטרנספורמציה הדיגיטלית נמצאת הדטה, ורבים מתייחסים אליה כאל 'הדלק' של הדור הנוכחי. עם זאת, בשל התקפות סייבר, טעויות אנוש, פיקוח על פיתוח ושגרת גיבוי קלוקלת, חברות כיום נוטות לאבד נתונים יותר מאשר אי פעם. השותפות בין  סיסקו ו-Veeam נועדה לפתור בעיה זו ולספק זמינות מלאה ורציפה ברחבי הארגון", אמר מקיי.

לשחזר כל יישום או נתון תוך שניות – לא שעות או ימים

בקרוב מאוד יוכלו המפיצים של סיסקו לספק ללקוחותיהם את פתרונות ה-Availability של Veeam, העומדים בדרישות הזמינות של ארגונים הפועלים בסביבה של ענן היברידי. הלקוחות מצידם ייהנו מ-One Stop-Shop.

"פתרונות Veeam עברו את כל הבדיקות הנדרשות עומדים ביעדי רמת שירות (SLAs) מחמירים כך שלקוחות סיסקו יכולים להרגיש בטוחים ורגועים כי הם מקבלים את פתרון הזמינות האמין והמוביל בתעשייה", אמרה ורד ליברמן, מנהלת אזורית, Veeam. "מתן  חוויית לקוח טובה ואמינה יותר 24.7.365 פירושה שהלקוחות יוכלו לשחזר כל יישום או נתון תוך שניות – לא שעות או ימים".

אני מצפה לפרק הבא ביחסים שלנו עם סיסקו שיעלה מן הסתם בעקבות שיחות ויישומים עם הלקוחות המשותפים שלנו, ויחד נצליח להתמודד עם האתגרים שמספקת הטרנספורמציה הדיגיטלית.

כנס Veeam On Tour יתקיים ב-25 לאוקטובר, באושן, בגני התערוכה בתל אביב. במהלכו, תחשוף Veeam את החידושים שמביאה עימה הגירסה החדשה – NEW Veeam Availability Suite v10 – ואת ההכרזות, עליהן דיווחה החברה לראשונה, בכנס VeeamON, שהתקיים בחודש מאי, בניו אורלינס.

לאירוע צפויים להגיע למעלה מ-400 משתתפים, מומחים טכנולוגים ומובילים עסקיים, שיהנו ממפגש עם אורחים בכירים של החברה מחו"ל, עם הצוות הישראלי, שותפים ולקוחות החברה.

אירועים קרובים