תוכן שיווקי

ריל אקו סיסטמס תפיץ ותשווק בישראל את פתרונות DCM של אינטל

לדברי דוד לחנה, מנכ"ל ריל אקו סיסטמס, "אני בטוח כי פתרונות אינטל יחד עם המומחיות שלנו בלימוד הצרכים הספציפיים של כל לקוח ותפירת חבילת הפתרונות האופטימלית עבורו, הינם מפתח להצלחה בשיווק הפתרון" ● היקף הפעילות המוערך בשנה הראשונה הינו מיליון דולר

06/09/2017 11:38
דוד לחנה, מנכ"ל ריל אקו סיסטמס. צילום: יח"צ

בהמשך לשיתוף הפעולה בין אינטל (Intel) ובין ריל אקו סיסטמס בשנה האחרונה, הודיעו החברות על חתימה על הסכם ההפצה.

במסגרת ההסכם, אינטל העניקה לריל אקו סיסטמס, חברת ההפצה למותגי איכות לעולם הדטה סנטר, זכויות הפצה בישראל של מוצרי אינטל שפותחו לתחום ניהול חדרי המחשב.

היקף הפעילות המוערך בשנה הראשונה הינו מיליון דולר.

ניהול צריכת האנרגיה, מיקום ציוד בארונות וטיפול בקירור, מהווים אתגר יומיומי לכל מנהל דטה סנטר בכל גודל והיקף. במהלך שבע השנים האחרונות פיתחה אינטל מערכת תוכנה שמסייעת לחיסכון באנרגיה ובניהול יעיל של פרמטרים שונים של התשתיות בחדרי המחשב.

פתרונות אינטל לעולם חדרי המחשב הינם חלק מהאסטרטגיה של ריל אקו סיסטמס להרחבת סל הפתרונות המובילים בתחום התשתיות הפסיביות והאקטיביות לדטה סנטר ולהציע ללקוחותיה סל מוצרים רחב ונגיש טכנולוגית.

ריל אקו סיסטמס מתכננת להשיק את פתרונות DCM של אינטל יחד עם סל מוצרים רחב יותר בעולם פתרונות התוכנה לניהול חדר המחשב – DCIM במהלך אוקטובר הקרוב באירוע מקצועי וחגיגי לחוג הלקוחות האיכותי של החברה.

לדברי דוד לחנה, מנכ"ל ריל אקו סיסטמס, "אני בטוח כי הפתרונות המובילים של אינטל יחד עם המומחיות שלנו בלימוד הצרכים הספציפיים של כל לקוח ותפירת חבילת הפתרונות האופטימלית עבורו, הינם מפתח להצלחה בשיווק הפתרון".

עופר ליאור, מנהל פיתוח עסקי לפתרונות DCM באינטל, אמר כי "אינטל מברכת על שיתוף הפעולה עם ריל אקו סיסטמס שיביא לפתרון האתגרים העומדים בפני מנהלי הדטה סנטר".

לדבריו, "פתרונות DCM של אינטל מספקים Advanced Analytics המהווים מענה מתקדם לצרכים המשתנים של הארגון במציאות הדינאמית של הדטה סנטר היום".

אירועים קרובים