תוכן שיווקי

קמינריו מכריזה על רמה חדשה של פתרונות אחסון All-Flash מבוססי NVMe

13/08/2017 12:01
אייל דוד, ה-CTO של קמינריו. צילום: יח"צ

קמינריו (Kaminario), חברת אחסון All-Flash מובילה, הכריזה על שני מוצרים חדשים – Kaminario K2.N ו-Kaminario Flex.

K2.N מהווה הרחבה של פלטפורמת מערך ה-All-Flash של קמינריו, הממנף את הביצועים הגבוהים של טכנולוגיות NVMe (ר"ת Non-Volatile Memory Express) המתפתחות. Flex הינה פלטפורמה לניהול ותיאום (orchestration) תשתית האחסון הניתנת להרכבה דינמית (composable).

"עסקי SaaS (תוכנה כשירות) ויישומים לפי דרישה מניעים את הצורך לאופטימיזציה של תשתית מרכזי הנתונים בקנה מידה של ענן, על מנת להשיג חוויית משתמש מיטבית ותמיכה בעומסי עבודה אנליטיים ודינמיים", אומר אייל דוד, סמנכ"ל הטכנולוגיה (CTO) של קמינריו.

רמה חדשה של סקלאביליות וגמישות

לדבריו, "ארגוני IT מודרניים מחפשים פתרונות אחסון הניתנים להתאמה מירבית עבור יישומים ספציפיים תוך אספקת הגמישות של הענן הציבורי. K2.N ו-Flex ממנפים טכנולוגיות NVMe מתפתחות כדי לספק ביצועים מוגברים יחד עם רמה חדשה של סקלאביליות וגמישות".

קמינריו הוכרה לאחרונה על ידי גרטנר (Gartner) כשקיבלה את הציון הגבוה ביותר עבור עיבוד טרנסאקציות מקוונות (OLTP), אנליטיקה ומחשוב עתיר ביצועים (HPC). היצע חדש זה מתבסס על הטכנולוגיה המוכחת של קמינריו, תוך מינוף הפוטנציאל הרחב של NVMe ו-NVMeF (ר"ת NVMe over Fabric).

קמינריו מאמינה כי Flex ו-K2.N ייצרו פרדיגמה חדשה לגמרי לניהול משאבי אחסון משותפים. מערכים אינדיבידואלים התומכים באפליקציות ויחידות עסקיות שונות, ימשכו משאבים ממאגר נתונים משותף הנמצא על גבי רשת משותפת.

מודלים חדשים של זמינות מופיעים כאשר ניתן לאתר כשלי חומרה, להחליף ולהקצות משאבים – הכל באמצעות התוכנה בלבד.

מודלים חדשים לשכבות אחסון (tiering) מתגבשים עם היכולת להעביר נתונים באופן דינאמי משכבה אחת לאחרת ללא כל תצורה פיזית מחדש. עומסי עבודה של אנליטיקה הרגישים לביצועים, יכולים לשאול בקר מחשוב נוסף כדי להתמודד עם עומסים, ואז להחזירו למאגר כאשר אין בו צורך נוסף.

מגוון גדול יותר של עומסי עבודה כיום

K2.N יהיה זמין ברבעון הראשון של 2018. K2 ימשיך להימכר לצד K2.N במהלך 2018 ומעבר לכך, לצד הירידה במחיר הפרימיום של טכנולוגיות חומרה מבוססות NVMe. Kaminario Flex תהיה זמינה במחצית השנייה של 2018.

"טכנולוגיית NVMe כבר דרושה עבור מספר הולך וגדל של אנליטיקות Big Data בזמן אמת וסביבות מסדי נתונים עתירי ביצועים, וזאת כדי לעמוד בדרישות latency נמוך, קצב העברה, ו/או רוחב פס", אמר אריק בורגנר, מנהל מחקר אחסון ב-IDC.

"היישום של טכנולוגיה זו על ידי קמינריו שמציע גם יכולת הרכבה דינמית (composability) עם ניידות מהירה מאוד של נתונים, הינו תרחיש שימוש ב-NVMe שהינו ישים בצורה רחבה יותר עבור מגוון גדול יותר של עומסי עבודה כיום".

"ברודקום (Broadcom) שמחה לחבור לקו המוצרים החדש של קמינריו עם פתרונותינו", אמר דן הרדינג, סגן נשיא לשיווק, מחשוב וחטיבת הקישוריות בברודקום. "השילוב של מוצרינו מספק לקמינריו סקלאביליות עבור חיבוריות רשת המשתמש ב-NVMeF (ר"ת NVMe over Fabrics)".

"מערך אחסון Kaminario K2.N flash ממנף את טכנולוגיית RoCE שלנו בתיאום עם פתרונות אתרנט מקצה לקצה של מלאנוקס (Mellanox)", אמר ג'ון קים, מנהל שיווק אחסון במלאנוקס טכנולוגיות. "פתרון האתרנט שלנו מספק האצת חומרה עבור RoCE ו-NVMe-oF, ומשחרר את הביצועים המירבים של אחסון פלאש מרושת".

למידע נוסף: Kaminario K2.N and Flex Product Information.

אירועים קרובים