תוכן שיווקי

קמינריו ממנפת את טכנולוגיית אינטל עבור האצת ביצועי אחסון All-Flash

קמינריו משלבת גמישות מוגדרת-תוכנה עם טכנולוגיית מעבדים מתקדמת של אינטל עבור שיפור של סדר גודל בביצועים ושירותי צמצום נתונים

12/07/2017 14:31
אייל דוד, ה-CTO של קמינריו. צילום: יח"צ

קמינריו (Kaminario), חברת אחסון All-Flash מובילה, הכריזה על פרטים נוספים בנוגע לדור החדש של יכולת אחסון All-Flash שלה המבוססת על טכנולוגיית אינטל (Intel).

בקרי מערך האחסון K2 all-flash Gen6 המיוצרים על ידי Supermicro, כוללים מודול המופעל על ידי מערך השבבים intel C6268 עם QAT (ר"ת Intel QuickAssist Technology).

תוך מינוף תצורה זו, עובר ה-Kaminario K2 מדחיסת inline של מעבדי Intel Xeon Scalable החדשים למנוע דחיסה מיוחד, המניב יתרונות שכוללים:
● יחס צמצום נתונים מוגדל ב-30% עם הטמעה של אלגוריתם דחיסה Deflate המשתמש בשילוב של אלגוריתם LZ77 וקידוד Huffman ללא כל השפעה על השהייה (latency).
● רמה משופרת של קיבולת יעילה מובטחת כחלק של תכנית ההתחייבות העסקית ForeSight של קמינריו.
● הפניית סבבי מעבד (CPU) שהתפנו מטיפול בדחיסה לטיפול ביותר נתונים ושירותים הפונים ללקוח, עם תוצאות הבאות לביטוי בביצועי מערכת כוללים.
● טכנולוגיית Intel QAT התומכת בהאצת דחיסה/פריסה, מוטמעת כמודול PCIe/NVMe המשולב על ידי ניצול חריצי PCIe/NVMe בטעינה קדמית בבקרי האחסון המיוצרים על ידי Supermicro. גישה גמישה ביותר זו תומכת במנוע הדחיסה, וכן פותחת נתיב למינוף חידושים עתידיים כמו האינטגרציה של בקרי אחסון מקושרים עם חיבוריות NVMe, כמו intel Optane SSDs.

Kaminario K2 מופעל ע ידי VisionOS, ארכיטקטורת אסון מוגדרת-תוכנה ופלטפורמה עבור הטמעת שירותי נתונים.

VisionOS DataShrink הנו המערך המלא של שירותי צמצום נתונים, כולל אלגוריתם הדחיסה המעודכן, ביטול כפילויות (deduplication) על פי בחירה, "הקצאה רזה" (thin provisioning), ושירותי הגנת RAID.

"Supermicro מספקת את האג'יליות לתמיכה בצרכים המשתנים במהירות של תעשיית האחסון", אמר דון קלג, סגן נשיא לשיווק ופיתוח עסקי עולמי. "החשיבה של קמינריו מראש לספק תכונות 'מוכנות לעתיד' בתוך התקן ה-All-Flash שלה, היא דוגמה מצוינת של איך תשתית דטה סנטר יכולה לספק היום יכולת מתקדמת, תוך הגנה על השקעתה עם נתיב למינוף חדשנות עתידית".

"קמינריו נקטה באסטרטגיה מגודרת-תוכנה שממנפת במלואן טכנולוגיות חומרה טובות מסוגן", אמר אייל דוד, ה-CTO  של קמינריו.

"אנו רואים את העתיד של אחסון משותף עבור יישומים בסדר הגודל של הענן, ככזה שדורש אג'יליות, יעילות, ביצועים וסדר גודל שניתן לספק אותם רק באמצעות שיתוף פעולה פתוח בין ספקי פתרונות אחסון כמו קמינריו, ומובילי חדשנות טכנולוגיות חומרה כמו אינטל".

קישורים

VisionOS
K2 All Flash Array

אירועים קרובים