תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - Sophos

תנועת בני עקיבא בוחרת בפתרונות אבטחת המידע של Sophos

19/06/2017 12:49
אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communication. צילום: יח"צ

תנועת הנוער הדתית-חלוצית בני עקיבא, בוחרת בפתרונות אבטחת המידע של Sophos, מובילה עולמית בפתרונות להגנת רשת ונקודות קצה, המיוצגת בישראל על ידי Power Communications.

במהלך הפרויקט, אשר הסתיים לפני כחודש, הוטמע פתרון Sophos SG 230 Firewall במטרה לאפשר חיבור מאובטח של כלל הסניפים למטה המרכזי של התנועה.

עוד במהלך הפרויקט הוחלף חיבור סניפי התנועה המרוחקים לחיבור Sophos RED, התקן אית'רנט מרוחק (Remote Ethernet Device) המאפשר להרחיב את יכולות ההגנה הארגוניות לכל סניף ומיקום בקלות.

הפרויקט, אשר ישרת 120 משתמשים, בוצע על ידי עוז-טל, ויאפשר לבני עקיבא הגנה מקיפה לסניפים מרוחקים, למערך הטלפוניה ולמכשירים הניידים, והגנה מנוהלת לכל מחשבי ושרתי החברה.

הדס איתן יצחקי, ראש מחלקת מערכות מידע בבני עקיבא, אמרה כי "תנועת בני עקיבא היא ארגון דינאמי שמאופיין בסניפים מרובים ואנשי שטח שעובדים מרחוק באמצעות מכשירים ניידים".

לדבריה, "חיפשנו פתרונות גמישים שיוכלו לספק לארגון בעל מבנה מבוזר כמו שלנו, את רמת אבטחת המידע הגבוהה ביותר עם יכולת לניהול פשוט – ומצאנו אותם ב-Sophos".

אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communications ומנהל פעילות Sophos בישראל, אמר כי "הפתרונות שהוטמעו בתנועת בני עקיבא תוכננו על מנת לספק את האיזון האופטימלי בין ביצועים והגנה עבור סביבות מערכות מידע דינאמיות, בין אם מדובר בארגון רב-סניפים, קמפוס חינוך או ארגון גלובלי".

עוז אביזוב, מנכ"ל עוז טל, אמר כי, "פתרונות אבטחת המידע של Sophos מאפשרים הטמעה מהירה וניהול פשוט בהמשך הדרך. הפתרונות שהוטמעו בבני עקיבא הוכחו כיעילים במיוחד עבור ארגונים מבוזרים, עם אבטחת מידע מקיפה ברמה הגבוהה ביותר בעלות משתלמת".

אירועים קרובים