תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CloudCon 2017, יום א' 28 במאי, הילטון תל אביב

CloudHealth Technologies: חיסכון של 30%-20% בעלויות הענן החודשיות

במסגרת CloudCon 2017 - כנס הענן השנתי של CloudZone - יתקיים מסלול בנושא כלכלת הענן ● נושא עליו שוחחנו עם אלי מנצור, מנהל הפעילות של CloudHealth Technologies בישראל

15/05/2017 14:32

CloudHealth Technologies, החברה המובילה בתחום ה-CMP (ר"ת Cloud Management Platform), מגדירה את עולם פלטפורמות ניהול סביבות הענן ומפשטת את הדרך בה חברות מנהלות תשתיות קריטיות בארגון.

הפלטפורמה של CloudHealth מאגדת את תצוגת משאבי הענן למסך אחד ומאפשרת חיסכון משמעותי בעליות ובזמן ניהול הסביבות.

לחברה אלפי לקוחות ישירים ועקיפים מוורטיקלים שונים ברחבי העולם. בין הלקוחות נמנות חברות שנולדו לענן כמו Pinterest, יחד עם לקוחות מעולם האנטרפרייז ומהעולם הפיננסי כמו Dow Jones ועוד רבים אחרים. פלטפורמת CloudHealth מטפלת בקושי הקיים בניהול אופטימלי של סביבות ענן על ידי הצגה, אנליזה ואופטימיזציה של המשאבים.


הפלטפורמה תומכת בארגונים המתבססים על סביבות ענן ציבורי כגון AWS ,Azure ו-GCP, יחד עם סביבות VMWare, ומאפשרת ניהול ואופטימיזציה של העלויות באופן אחיד ומרוכז על פני כלל הסביבות. על ידי אנליזה חכמה ולוגיקה עסקית, מוצעות באופן אוטומטי אפשרויות לאופטימיזציה, חסכון בעלויות ושליטה טובה יותר על המשאבים במודל Insights Into Action.

CloudHealth מביאה ערך רב למובילי הארגון מרמת מנהלי הכספים, הרכש והאופרציה, ועד למנהלי הטכנולוגיה והתשתיות, מנהלי הפיתוח, ארכיטקטים ואנשי ה-DevOps בארגון, ומספקת להם מידע רלוונטי לתפקידיהם.

CloudHealth מספקת אנליזה עמוקה ויכולות הפקת דו"חות וניהול תקציבים, המאפשרים קבלת החלטות מושכלת ומהירה בנוגע לאספקטים המשפיעים על עלויות סביבות הענן והניהול השוטף. הפלטפורמה מספקת Best Practices והמלצות לאופטימיזציה של הסביבות באופן שוטף, עם אפשרות הטמעת חוקי בקרה לניטור של הסביבות ולהורדת הצורך האנושי בביצוען. יכולות אלו מובילות ליעילות רבה יותר בעבודת הניהול השוטפת ומאפשרות הפקת ערך מקסימלי מההשקעה בתשתיות הענן.

להגביר שימוש בטכנולוגיות חדשניות

בכנס CloudCon יציג אלי מנצור, מנהל הפעילות של CloudHealth Technologies בישראל, ארבע דרכים להורדת עלויות בסביבות ענן.

"בעוד שחסכון בעלויות הוא אחד המניעים המובילים למעבר ארגונים לשימוש בסביבות ענן ציבורי, השגת מטרה זו אינה משימה פשוטה", אומר מנצור.

"המעבר לענן יכול להיות להעניק ערך רב לארגונים, שמחפשים דרכים להגביר שימוש בטכנולוגיות חדשניות, להשיג יתרון על פני המתחרים ולצמוח עסקית. יחד עם זאת, שימוש בתשתיות הענן ללא כלים ומנגנוני בקרה מתאימים, יוביל לשימוש לא יעיל במשאבים, לעלויות לא צפויות ולחריגה תקציבית".

לדבריו, "שימוש ב-CloudHealth עשוי להניב חיסכון של 20% עד 30% בעלויות סביבות הענן במהלך החודש הראשון לשימוש בפלטפורמה, בנוסף ליכולת שליטה ובקרה שוטפת טובה יותר על הסביבות". המשתתפים בהרצאה ילמדו שיטות לחיסכון בעלויות סביבות הענן, כיצד ניתן להשיג אופטימיזציה לאורך זמן, וכיצד להטמיע את מנגנוני הבקרה הנחוצים להשגת מטרות אלו.

מעקב שוטף של ביצועי הענן ושימושיו

מנצור מוסיף ואומר כי "בהתאם להתפתחות המגמה העולמית לשימוש בסביבות ענן מרובות (Multi Cloud), תומכת הפלטפורמה בארגונים המתבססים על סביבות ענן ציבורי כגון AWS ,Azure ו-GCP, עם סביבות ענן פרטי כגון VMWare. יכולת המאפשרת תצוגה, שקיפות, ניהול עלויות ואופטימיזציה של הסביבות באופן אחיד ומרוכז על פני כלל הסביבות בעזרת פלטפורמה אחת.

רן בלומנפלד, מנהל מחלקת Customer Success ב-CloudZone, מוסיף כי "בעזרת CloudHealth אנו מספקים את השירות המתקדם ביותר בישראל לניהול סביבות ענן של ספק בודד או סביבות היברידיות. פלטפורמה זו, מאפשרת לנו לבנות דו"חות המאפשרים לארגון לבצע מעקב שוטף של ביצועי הענן ושימושיו".

לדבריו, "אנחנו מנתחים את סביבת הענן הקיימת בארגון על מנת לזהות דרכים שבהם ניתן לחסוך בעלויות האחסון, מחשוב, גיבוי ועוד. לאחר מכן אנו מציעים שינויים והתאמות אשר יביאו לחסכון משמעותי של עלות השימוש, בצורה נקודתית, פרויקטלית, או באמצעות שירותים פיננסים מנוהלים".

ניתן יהיה לשמוע עוד על מודלים עסקיים חדשים בענן, כלים פרקטים לניהול גמיש ומבוקר ותובנות כלכליות מסיפורי לקוח אמיתיים במסלול "כלכלת הענן" של CloudZone .

אירועים קרובים