תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Sophos, יום ה' 25 במאי, סטוקו

כרומגן בוחרת בפתרונות אבטחת המידע של Sophos

במסגרת הפרויקט, המשרת את מאות משתמשי החברה, הוטמעו פתרונות מתקדמים להגנת רשתות ורשתות אלחוטיות, פתרונות לאבטחת יישומים וגישה מרחוק וכן פתרונות להגנת אימייל

27/04/2017 16:49
כרומגן

כרומגן, מובילה בייצור והתקנת דודי שמש, קולטים ומערכות סולריות לחימום מים, בחרה בפתרונות הדור הבא של אבטחת המידע של Sophos, המיוצגת בישראל על ידי Power Communications.

במסגרת הפרויקט הוטמעו פתרונות מתקדמים להגנת רשתות ורשתות אלחוטיות, פתרונות לאבטחת יישומים וגישה מרחוק וכן פתרונות להגנת אימייל.

הפתרונות שהוטמעו מספקים הגנה למאות משתמשים באתרי כרומגן בישראל, הכוללים כיום שני אתרי ייצור ושלושה מטות הפצה לוגיסטיים. הפרויקט בוצע על ידי Expert2IT.

אלירן חיון, מנהל תשתיות מידע בכרומגן, אמר כי "כרומגן חיפשה להחליף את המערכות הקיימות בפתרונות מתקדמים שמאפשרים תפעול קל ויעיל של אבטחת המידע בארגון".

לדבריו, "הפתרונות של Sophos מספקים לנו שקט נפשי, שליטה מלאה והגנה מפני איומים, תוך קבלת אנליזה ונתונים מדויקים בזמן אמת. ממשק המשתמש הנוח והברור מאפשר ניהול פשוט וידידותי, דבר שמתבטא בחסכון בזמן עבודה נטו".

אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communications ומנהל פעילות Sophos בישראל, אמר כי "Sophos חרטה על דגלה את נושא הניהול הפשוט של אבטחת המידע, והיא מציעה בכל פתרונותיה אופטימיזציה לכל מהלכי העבודה היומיומיים, תוך שהיא הופכת אותם לאינטואיטיביים ופשוטים, במרחק של מספר קליקים בודדים".

אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communications ומנהל פעילות סופוס בישראל. צילום: יח"צ

אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communications ומנהל פעילות סופוס בישראל. צילום: יח"צ

גיל פלד, מנכ"ל Expert2IT, אמר כי "הפתרונות הוטמעו בכרומגן במהירות ובקלות רבה וסיפקו ביצועים גבוהים ומענה מתקדם לדרישות האבטחה של הארגון, וכל זאת בעלות משתלמת".

אירועים קרובים