תוכן שיווקי

C-Data ו-Quest מכריזות: ניהול התקני קצה בתוך דקות – מערכת KACE כשירות ענן

30/01/2017 11:48
C-Data

Teraworks, המובילה ארגונים במסע לשירותי ענן, בשיתוף פעולה עם C-Data, חברת ההפצה המובילה בארץ ו-Quest העולמית, הכריזו לאחרונה על השקת שירות ענן חדש לניהול התקני קצה.

הפתרון שהושק לאחרונה בישראל, מאפשר למנהלי תשתיות בארגונים בכל הגדלים לקבל תמונת מצב בזמן אמת ומכל מכשיר לגבי כלל התקני הקצה בחברתם, לוודא כי הם עומדים בדרישות אבטחת המידע ובמדיניות שהוגדרה.

השירות, המבוסס על פלטפורמת KACE מבית Quest, מוצע כשירות ענן (SaaS) ללא צורך בהתקנת שרת מקומי בחצר הלקוח.

בין יכולות השירות ניתן לציין את אכיפת מדיניות אבטחת המידע באמצעות הפצת פרופיל משתמשים, הפצת מדיניות סיסמאות, וידוא הצפנה, הפצת עדכונים למערכות ההפעלה, וידוא פעולת אנטי וירוס תקינה ובדיקת פגיעות (Vulnerability Test).

Software Metering, אוסף מידע לגבי השימוש בתוכנות המותקנות בארגון על מנת לוודא עמידה בתנאי התקשרות עם ספקי התוכנה ומאפשר חיסכון משמעותי על ידי אופטימיזציה במספר הרישיונות הנדרשים בפועל.

מתמקדים בחדשנות

רשימת מצאי של התקני הקצה, תמונה מקיפה על כלל התקני הקצה מכל סוגי מערכות ההפעלה (Windows ,Mac ,Linux ,Chromebook) כולל התקני רשת, מדפסות והאינטרנט של הדברים.

דו"חות מובנים או מותאמים לצורכי עמידה ברגולציה וקבלת החלטות מושכלות יותר, כגון ניהול חכם של מחזור חיי התקני בקצה בארגון ורכישות עתידיות.

הפתרון כולל מוקד תמיכה אינטגרלי המאפשר פתיחת קריאות וניתובן על פי תחומי פעילות, וכן פורטל משתמש לפתרון בעיות נפוצות בשירות עצמי.

לקוחות שהטמיעו את הפתרון דיווחו על החזר השקעה בתוך שלושה חודשים בחסכון בשעות עבודה של צוות ה-IT.

KACE מאפשר למנהלי תשתיות להתמקד בחדשנות ולהשאיר את הכאב ראש הקשור בניהול התקני הקצה לנו.

להיכנס מכל מקום ומכל מכשיר בצורה מאובטחת

איציק חנן, מנכ"ל Teraworks, אמר כי "Teraworks עוזרת לעסקים להתקדם לעידן הדיגיטלי. יותר ויותר חברות זקוקות לגמישות רבה יותר ולכן נוטשות את המודל הישן של ניהול משתמשים ותחנות קצה דרך הרשת הארגונית, ועוברות לניהולם דרך האינטרנט".

"Kace1000 as a Service משלים את תמונת ה-IT ומאפשר למנמ"ר את הביטחון שכלל הציוד המצוי ברשות המשתמשים, מנוהל ומאובטח ללא תלות למיקומם הגאוגרפי או לחיבורם לרשת הארגון".

"באמצעות אפליקציית הניהול, מנהלי תשתיות יוכלו להיכנס מכל מקום ומכל מכשיר בצורה מאובטחת, לקבל מידע מקיף על מצב תחנות הקצה בחברתם וכן לאכוף את המדיניות שהגדירו".

מאיר מאיר, מנהל חטיבת תוכנה C-Data, אמר כי "בימים בהם עולם המחשוב משתנה ובמסגרתו הדטה סנטר הופך לדיגיטלי, ה-IT נדרש לספק מענה לכל דרישה, עם חדשנות, מיקוד בחוויית המשתמש ואבטחת מידע".

"הפתרון של Quest מסייע כבר לכ-10,000 לקוחות בעולם לחסוך זמן ולייעל את תהליכי הניהול והאבטחה לכל המכשירים המחוברים לרשת. עם החזר השקעה (ROI) מהיר שמאפשר ל-IT לענות לדרישות בצורה מהירה ולצמוח בהיקפים גדולים".

"הפתרון של Quest משלים את סל מוצרי התוכנה ופתרונות הענן ב-C-Data שכולל בין היתר את: VMware ,Veeam ו-וריטאס (Veritas).

אירועים קרובים