תוכן שיווקי
לקראת אירוע - DevOps Days, ימים ב'-ג' 12-13 בדצמבר, מרכז הירידים תל-אביב

CA תציג פתרונות Continuous Delivery בכנס DevOps Days

11/12/2016 13:45
CA ו-NessPRO

באירוע DevOps Days שיתקיים בימים ב'-ג', 12-13 בדצמבר, במרכז הכנסים של מרכז הירידים בתל-אביב, תציג חטיבת CA ישראל ב-NessPRO (קבוצת מוצרי התוכנה של נס) חידושים שונים בתחום ה-DevOps מתוצרת CA Technologies, המיוצגת בישראל על ידי NessPRO.

פתרונות ה-DevOps של CA מסייעים ללקוחות להשתמש ביוזמות הדיגיטליות שלהם על מנת להניע יתרון תחרותי בסביבה עסקית המשתנה בקצב מהיר יותר ויותר. פתרונות אלה עונים על הדרישות הייחודיות של ארגונים גדולים לאורך מחזור החיים של פיתוח התוכנה, ומאפשרים לצוותי פיתוח, בדיקה, תפעול וצוותים עסקיים להרחיב ולפתח בהצלחה את פרקטיקת ה-DevOps של הארגון, תוך הקלת המעבר ל-DevOps.

ארגוני אנטרפרייז ממשיכים לאמץ DevOps במטרה להאיץ אספקה של יישומים ושירותי IT בכלכלת האפליקציות. מחקר שהוזמן על ידי CA חשף כי בקרב מיישמי DevOps יש הפחתה של 24% בזמן יציאה לשוק של אפליקציות חדשות, והפחתה של 29% מהעלות של אספקת אפליקציות חדשות.

לאפשר למפתחים להתמקד בבניית ממשקים לאפליקציות

בין השאר תציג NessPRO ב-DevOps Days את מוצרי CA API Management המאיצים יצירת API ופיתוח אפליקציות סלולריות. CA Live API Creator מסייע לגלות את ערכם של נתונים באופן מיידי, וליצור במהירות ממשקי API מעוצבים היטב עם גישה חלקה לבסיסי נתונים. CA Mobile App Services מספקים ערכות פיתוח תוכנה וממשקי API פתוחים לפיתוח מהיר של יישומי ליבה ניידים ופונקציונליות IoT backend, כגון ניהול משתמשים או העברת הודעות אמינות. הדבר מאפשר למפתחים להתמקד בבניית ממשקים לאפליקציות ניידות, במקום לכתוב קוד backend מורכב.

בנוסף, אנליטיקה עסקית חדשה מספקת דיווח על ביצועי API המאפשרת לעסקים להעריך את ההצלחה הכלכלית של ה-API, והאם היא מבוססת על הכנסות (API Monetization) או על שימוש ב-API.

כמו כן יוצגו CA Service Virtualization המייעל סימולציות ובדיקות של אפליקציות. עוד יוצגו CA Virtual Network Assurance המבטיח לצוותים תפעוליים רשתות וירטואליות דינאמיות ותשתיות Legacy, ו-CA Unified Infrastructure Management for z Systems, פתרון לניהול תשתית אחודה, המספק נראות מקיפה, במבט אחד, של שירותים המשתרעים על פני מערכות mobile-to-mainframe.

כמו כן תציג NessPRO גרסאות חדשות של מוצרי ניטור אפליקציות הליבה והתשתיות של CA, המאיצות איטרציות של אפליקציות באיכות גבוהה ומשפרות את חוויות הלקוח.

כל בעיה מתוקנת באופן אוטומטי, במהירות ובקלות

השיפורים והאינטגרציות החדשות של מוצרי CA Application Performance Management (CA APM) ,CA Performance Management ו-CA Virtual Network Assurance מביאים לשיתוף פעולה טוב יותר בין צוותי DevOps במטרה להגביר את מהירות שחרורן של תוכנות.

יכולת אנליטית חדשה ומשופרת ב-CA APM, לצד ממשק שעוצב מחדש, משפרים את הניטור של חוויות המשתמש באפליקציות ענן, אפליקציות ניידות ואפליקציות בתוך הארגון. CA APM לומד במהירות ומתאים עצמו כדי להוביל, תוך חיזוי, משתמשים מתחילים לאבחנה של בעיות באפליקציות, תוך הפחתה של הזמן והמומחיות הנדרשים.

בנוסף, עבור ארגונים שמעוניינים לספק חוויית לקוח אמינה בערוצים דיגיטליים רבים, אינטגרציה של CA APM עם CA App Experience Analytics  מאפשרת תובנה מקיפה לגבי חוויית משתמש, פרטים של ביצועי האפליקציה, והבריאות הכוללת של אפליקציות Web, אפליקציות ניידות ואפליקציות לבישות. כתוצאה מכך, כל בעיה פוטנציאלית בתחום הביצועים מתוקנת באופן אוטומטי, במהירות ובקלות.

NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות המפתחות מוצרי תוכנה המיועדים לשוק הארגוני. הקבוצה פעילה 40 שנה בשוק הישראלי ומשרתת מאות לקוחות. בנוסף למכירת מוצרי התוכנה במודלים עסקיים שונים, מתמחה NessPRO גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלו. פרטים נוספים ניתן למצוא כאן.

אירועים קרובים