תוכן שיווקי
לקראת אירוע - GO AHEAD, יום ב' 28 בנובמבר, yes Planet

ההכרזות החמות מאירוע VMworld 2016 עכשיו בישראל

15/11/2016 10:47
VMware

במהלך חול המועד סוכות, התקיים בברצלונה אירוע VMworld 2016 בהשתתפות 10,000 מבקרים מכל רחבי אירופה. האירוע היה גדוש בחדשות חמות, הכרזות טכנולוגיות חדשניות והרבה מפגשים מעניינים.

לטובת כל מי שלא הצליח להגיע לברצלונה, מביאה VMware ישראל את האירוע והמומחים לכאן.

אירוע GO AHEAD, יתקיים ב- 28 בנובמבר ב-yes Planet ראשל"צ. האירוע בחסות החברות Veeam ,Dell-EMC אינטל (Intel) ורדוקסיו מערכות (Reduxio).

אז מה היה לנו בברצלונה? בין ההכרזות המשמעותיות שנחשפו בברצלונה וידונו באירוע הקרוב:

שיתוף פעולה בין VMware ואמזון (Amazon) – החברות הכריזו על שירות ענן היברידי, שמאפשר מעבר מהיר של עומסי עבודה בין הענן הפרטי לציבורי. המהלך נועד לאפשר לארגונים בנייה ואספקה של מערכת היברידית משולבת ורציפה, שתעניק ללקוחות החברות דטה סנטרים מבוססי תוכנה (SDDC), על תשתית הענן הציבורי של אמזון. ההכרזה בברצלונה נערכה כמה ימים לאחר ההכרזה בארצות הברית.

הכרזה על הגרסאות החדשות של שלוש הפלטפורמות של  VMware למחשוב, אחסון וניהול ענן: vSphere 6.5 ,VSAN  6.5 ו-vRealize7.2. פתרונות אלו מיועדים לתפעול, לניהול ולאבטחת האפליקציות המסורתיות והחדשניות יותר.

שלוש הגרסאות תומכות בפיתוח החדיש לקונטיינרים של תוכנה והדבר מאפשר למפתחים להגביר את היעילות, ולצוותי ה-IT להריץ בקלות אפליקציות בקונטיינרים בסביבת ייצור. בנוסף הושק בכנס פתרון vCloud Air חדש להתאוששות מאסון לאנטרפרייז.

שיתוף פעולה בין VMware ומיקרוסופט – החברות השיקו פתרון המספק גישה למידע עסקי ולאפליקציות- Workspace One Essentials. פתרון זה כולל אבטחה מוגברת למניעת זליגת נתונים ב-Office 365, הזדהות חד פעמית שמאפשרת כניסה לכל האפליקציות של הארגון וגרסאות סקייפ (Skype) שעברו אופטימיזציה לעסקים.

● כמו כן הודיעה VMware על תמיכה מוטמעת ל-Kubernetes – פלטפורמת הפוטון (Photon) שלה. הפתרון מאפשר לצוותי תפעול ה-IT הארגוניים לספק Kubernetes כשירות לצוותי הפיתוח.

אירועים קרובים