תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2016, יום ד' 16 בנובמבר, LAGO

OpenStack Summit – אירוע הענן הגדול של השנה

האירוע יתקיים בברצלונה ב-25-28 באוקטובר ● רד-האט מאפשרת קופון הנחה לאירוע ופגישה עם בכירים בחברה

27/09/2016 11:02
מימין לשמאל: אורגד קמחי, ארכיטקט ענן בכיר ברד-האט; ודניאל ואקנין, מומחה פתרונות תשתית בטרה סקיי

אירוע הענן הגדול של השנה – OpenStack Summit, יתקיים בברצלונה בתאריכים 25-28 באוקטובר, 2016.

האירוע ימשך ארבעה ימים, ויכלול מצגות עסקיות בתחום האסטרטגי, ובנוסף סדנאות טכניות בנושאים של ארכיטקטורה ותפעול.

לרד-האט (Red Hat) תהיה נציגות מכובדת באירוע, עם למעלה מ-40 מצגות במגוון תחומים של Red Hat OpenStack; ביניהן: השילוב של Ansible ו-OpenStack, הרצת Containers מעל סביבת Red Hat OpenStack, ועוד.

הנציגות הישראלית בכנס תכלול את אורגד קמחי, ארכיטקט ענן בכיר ברד-האט, ואת דניאל ואקנין, מומחה פתרונות תשתית מטרה סקיי (TeraSky), שותף בכיר של רד-האט, שהטמיעה בהצלחה יחד עם רד-האט מספר מערכות של ענן פרטי מבוססות Red Hat OpenStack בשוק הישראלי.

האירוע מומלץ לכל מי שמתכנן או מיישם ענן פרטי בארגון, ומעוניין ללמוד מניסיונם של אחרים. לזמן מוגבל (עד ה-22 באוקטובר 2016) מאפשרת רד-האט לקבל קופון הנחה לאירוע, ותיאום פגישה עם בכירים ברד-האט. למעוניינים, נא לפנות לכאן.

קמחי מציין כי בשונה מאירועי ענן אחרים שכוללים מספר תחומים, אירוע זה ממוקד ב-OpenStack, ויהווה הזדמנות מצוינת לפתח קשרים עם אנשים שביצעו פרויקטים של הטמעת OpenStack בסדרי גודל ענקיים בארגונים אחרים. בנוסף, התחום משתנה במהירות רבה, והאירוע מאפשר ללמוד על כל הפרויקטים החדשים  באקו-סיסטם של OpenStack בצורה מרוכזת.

חלק מהתכנים של ה-OpenStack Summit יוצגו ב-Red Hat Forum Israel 2016 (16 בנובמבר, מרכז הכנסים לאגו בראשון לציון) במסגרת מסלול מיוחד לתחום הענן.

אירועים קרובים