תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Nimble Storage, יום ה' 22 בספטמבר, LAGO

"פתרונות האחסון של נימבל נותנים ללקוחות סביבת אחסון מהירה, פשוטה וקלה לניהול"

כך אמר רני נתנאלי, מהנדס מערכות ב-וריטאס, בראיון לקראת כנס The Next Age of Storage שעורכת נימבל סטורג'

14/09/2016 16:26
רני נתנאלי, מהנדס מערכות ב-וריטאס

"וריטאס יכולה לסמוך על הפתרונות של נימבל סטורג' (Nimble Storage) שיספקו ללקוחותיה את האחסון המתאים להם ביותר וישלימו את פתרון ההמשכיות העסקית המתקדם של וריטאס", כך אומר רני נתנאלי, מהנדס מערכות בוריטאס (Veritas), בראיון אודות הקשר והממשק בין נימבל סטורג' לוריטאס לקראת כנס The Next Age of Storage שעורכת נימבל סטורג' ב-22 בספטמבר בלאגו, ראשל"צ.

"וריטאס מספקת פתרונות תוכנה המאפשרים למנהלי מערכות המידע להבטיח את ההמשכיות העסקית וזמינות המידע הארגוני בין אם הוא בדטה סנטר הארגוני או בענן", מסביר נתנאלי אודות פעילותה של וריטאס, ומציין כי "וריטאס מציעה יכולות מתקדמות לניהול האחסון והמשכיות עסקית בצורה אגנוסטית לחומרה".

"בין המוצרים של וריטאס ניתן למצוא את: Enterprise Vault ארכיון לאימייל ולקבצים, Veritas Infoscale המספק המשכיות העסקית, NetBackup ,Veritas Resiliency Platform ועוד".

ספר על הקשר עם נימבל סטורג'.
"וריטאס ביצעה הסמכה והתאמה מלאה על מנת לקשר את פתרונות האחסון של נימבל סטורג' ל-Veritas InfoScale, כך שהלקוחות יכולים ליהנות ממגוון היכולות המתקדמות שווריטאס מציעה לניהול אחסון והמשכיות עסקית על גבי פלטפורמת האחסון של נימבל סטורג'".

"תמיכה מובנית ב-Thin Reclamation ובתהליכי Fail Over פנימיים במערכי האחסון של נימבל סטורג', מאפשרת ללקוחות לבצע מעבר ללא פגיעה בזמינות המערכות ומאפשרת לשמור על Thin Provisioned LUNs לאורך זמן על ידי אינטגרציה של Thin Reclamation API בין וריטאס לנימבל.

בנוסף, פתרון חדש מבית וריטאס בשם Resiliency Platform מאפשר ללקוחות לייצר פתרון המשכיות עסקית בין אשכולות VMware, כך שהלקוח יכול לעשות שימוש חוזר באתר משני במערך האחסון אותו נימבל החליפו, ובאמצעות רפלקציית נתונים מובנית בתוך Resiliency Platform לקבל פתרון המשכיות עסקית למכונות וירטואליות".

"זאת תוך שמירה על קישור בין רכיבים שונים של אותו שירות, כגון בסיס הנתונים ושרתי האפליקציה שעובדים מולו. בנוסף, Resiliency Platform מכיל בצורה מובנית יכולת לבצע ניסוי DR ללא הפרעה למערכות באתר הראשי על ידי הדלקת מכונות וירטואליות שמאוחסנות על מערכי אחסון של נימבל, בסביבת רשת סגורה לצורך בדיקת תקינות פתרון ה-DR שלהן".

מה לדעתך מבדל את נימבל סטורג' מחברות ופתרונות אחרים בשוק?
"פתרון ה-All Flash Array והפתרון ההיברידי של נימבל סטורג' מאפשרים סביבת אחסון פשוטה, מהירה וקלה לניהול, וכך נותנים ללקוחות את האפשרות לתפעל את מערכי האחסון שלה עם ידע והתערבות מינימלית של מנהלי ה-IT.בנוסף, ה-Infosight, שירות הניהול בענן של נימבל סטורג', מאפשר ללקוחותיה לקבל תמונת מצב עדכנית על כלל המערכות ומספק ידע רב על הארגון, כולל דו"חות מובנים שמאפשרים ללקוח לתכנן טוב יותר את הגידול של סביבת האחסון שלו".

מהם הטרנדים הבולטים בתחום האחסון היום?
"כל תחום האחסון עובר שינוי מהותי. כיום לקוחות דורשים מיצרנים לספק את הידע וה-Best Practices שלהם בעזרת ממשקים אינטואיטיביים וקלים לתפעול. הם דורשים את היכולת לנהל ולתמוך בצורה מיטבית במערכי האחסון כדי לאפשר להם לעסוק בהיבטים נוספים של סביבת ה-IT שלהם".

מה תציגו בכנס?
נציג את פתרון ה-Resiliency Platform של וריטאס המאפשר המשכיות עסקית וניהול אחסון מובנים ללקוחות נימבל. הפתרון מאפשר יישום מורכב של BCP ללקוחות תוך שמירה על יישומים עסקיים עם יכולות ביצוע ניסוי DR בסביבה מבודדת ללא פגיעה בהליכי יצור".

אירועים קרובים