תוכן שיווקי

Windows 10 Anniversary Update – כל החידושים והעדכונים למערכת ההפעלה

10/08/2016 12:31
Windows 10. עוד תקלה

מיקרוסופט (Microsoft) שמה לה למטרה להמשיך ולספק לנו חידושים: כל מי שברשותו מערכת הפעלה Windows 10 יקבל חינם את התכונות החדשות אשר כוללות יכולות אבטחה מתקדמות למשתמשים פרטיים ולארגונים.

עם יותר מ-350 מיליון מכשירים שפועלת בהם כיום מערכת Windows 10, שביעות הרצון של הלקוחות גבוהה יותר מאשר בכל גרסה קודמת של Windows.

יוסוף מהדי, CVP Windows and Devices Group במיקרוסופט, מעיד כי "שביעות הרצון של הלקוחות גבוהה יותר מאשר בכל גרסה קודמת של Windows ומידת המעורבות של ציבור הלקוחות מדהימה אף היא: מעל 135 מיליארד שעות שימוש במערכת Windows 10 מאז השקתה".

תכונות אבטחה נוספות למערכת Windows המאובטחת ביותר

העדכון יסייע להגביר את הפרודוקטיביות וליהנות מאבטחה מוגברת באינטרנט, והוא כולל חידושים ושיפורים במספר תחומים, למשתמשים פרטיים ולארגונים גדולים.

מערכת ההפעלה Windows 10, מערכת Windows המאובטחת ביותר אי פעם, מציעה שיפורים משמעותיים גם בכל הנוגע לאבטחה. נוכח 250 מיליון איומים 'המסתובבים' באינטרנט בכל יום נתון, לנושא האבטחה יש חשיבות רבה מתמיד. איומים אלה עלולים לגרום לאובדן של נתונים ומידע אישי וקיים גם סיכון מוגבר של גניבת זהות. Windows 10 כוללת הגנה מוכללת, שתסייע למשתמש לאבטח את עצמו יותר מאי פעם, בעזרת כל התכונות החדשות שנכללות בעדכון.

מתקפות הסייבר של ימינו נעשות אגרסיביות ופולשניות יותר מדי יום, וגורמות לארגונים נזקים בשיעור ממוצע של 12 מיליון דולר לאירוע. הן גורמות להרס ברשתות ארגוניות, גונבות נתונים, מפרות פרטיות ופוגעות באמון הלקוחות. תוכנת Windows Defender Advanced Threat Protection (ר"ת WDATP) מזהה מתקפות זדוניות מתקדמות ברשתות, חוקרת אותן ומגיבה בהתאם באמצעות מידע מקיף יותר על איומים וזיהוי מתקפות משופר.

שירות זה נעזר במערך הגדול ביותר בעולם של חיישנים ואמצעים מתקדמים להגנה מאיומים, כולל צוות של חוקרי אבטחה מטעם מיקרוסופט, המתבסס על נתונים הנאספים בתוך מיקרוסופט ובקרב שותפיה בתחום האבטחה. WDATP מכסה כבר עכשיו מעל 700 אלף נקודות קצה ונבדק בפרויקטים ניסיוניים אצל יותר מ-300 ארגונים פעילים המשתתפים בבדיקה, ב-70 מדינות ברחבי העולם.


בנוסף, כדי לסייע לעסקים להתגונן מפני דליפת נתונים בשוגג (שהיא הגורם הראשון במעלה לאובדן נתונים), עדכון ה-Anniversary Update כולל את התכונה Windows Information Protection, שנקראה בעבר "הגנת נתונים ארגונית". התכונה Windows Information Protection מאפשרת לעסקים להפריד בין נתונים אישיים לארגוניים, ומסייעת להגן על הנתונים הארגוניים בכל מקום.

עדכון Windows 10 Anniversary Update

חידושים למשתמשים פרטיים ולארגונים

העדכון של מערכת ההפעלה כולל חידושים ושיפורים בתחומים נוספים, למשתמשים פרטיים ולארגונים.

● *Windows Ink – זמין לראשונה בעדכון ה-Anniversary Update ולוקח את הכתיבה היומיומית אל העולם הדיגיטלי. ליישומים בולטים יש עכשיו תכונות Ink ספציפיות, כמו למשל שימוש בכתב יד ב-Office, הערות כתובות בתוך Microsoft Edge או שרטוט של מסלולים מותאמים אישית ביישום "מפות".
● **Cortana – עוזרת דיגיטלית אישית, המסייעת בהגברת הפרודוקטיביות. באפשרות Cortana למסור הודעות בכל המכשירים שבהם היא מותקנת.
Microsoft Edge – דפדפן מודרני שנועד להגן מאיומי אבטחה, להאריך את חיי הסוללה עד למקסימום ולהקל את הגישה. עם עדכון ה-Anniversary Update, ניתן להוסיף תכונות בדפדפן ולהתאים אישית את החוויה.
גיימינג – עדכון ה-Anniversary Update יאפשר לשמור על קשר רצוף עם חברים דרך Xbox Live וליהנות ממשחקים רבים יותר בכל המכשירים.
חידושים לכיתה המודרנית – לקוחות מתחום החינוך יוכלו ליהנות ממגוון רחב של תכונות חדשות בעדכון ה-Windows 10 Anniversary Update.

לקריאה נוספת לחצו כאן.

* דרישות חומרה חלות
** Cortana זמינה בשווקים נבחרים בלבד

אירועים קרובים