תוכן שיווקי

HotelsCombined מבטיחה למצוא את הדיל המשתלם ביותר

אפליקציית המלונות, שמגיעה לארץ היישר מאוסטרליה, מבטיחה לחבר אותנו לכל אתרי המלונות ולרכז את ההצעות המשתלמות ביותר ● לקראת עונת הנסיעות, סקרנו את האפליקציה וחזרנו לספר

28/06/2016 11:15
הכי משתלם. HotelsCombined

הקיץ כבר כאן ואיתו החלום על חופשה מעבר לים או מעבר לפינה, תלוי בתקציב ובתכנון. מכיוון שמדובר בעונה החמה בכל הקשור לטיולים ונסיעות, המחירים משתנים ואיתם הצורך בחיפוש הדיל המשתלם ביותר. אתרי אינטרנט ואפליקציות רבות מבטיחים לספק לנו מידע על מלונות, טיסות ודילים משתלמים, אבל בין בליל הידע, המבצעים וההצעות אנחנו הולכים לא פעם לאיבוד.

אפליקציית HotelsCombined מבקשת לחסוך את החיפוש הבלתי נגמר אחרי הדיל הטוב ביותר ומרכזת במקום אחד את כל הדילים החמים למלונות בכל רחבי העולם. האפליקציה, שלצדה עומד גם אתר אינטרנט הפועל על אותו הקונספט, מאפשרת למצוא תוך מספר שניות פרטים על דילים המופיעים במאות אתרים מכל רחבי העולם ולהתחבר למנגנוני ההזמנה אונליין באופן מיידי.

ממיזם קטן של חברים לאפליקציה ב-42 שפות

לפני שנסקור את היתרונות והחסרונות שגילינו במהלך השימוש באפליקציה, הנה קצת היסטוריה. את האפליקציה והאתר של HotelsCombined פיתחו שלושה חברים מאוסטרליה מתוך הרצון לספק מענה אינפורמטיבי נוח למטיילים בכל רחבי העולם.

המטרה הייתה להתחבר באופן מיידי לאתרי המלונות השונים ולהביא למקום אחד מידע קונקרטי על דילים שקורים כאן ועכשיו.

המיזם שהתחיל בקטן, צמח והתפתח וכיום מתורגם ל-42 שפות שונות, זכה בפרס יוקרתי ומושך אליו למעלה מ-300 מיליון גולשים.

חיפוש ממוקד ומהיר שמאפשר חסכון כספי

זהו כנראה היתרון המהותי ביותר של האפליקציה. בתוך האפליקציה שנבנתה כדי שנוכל להגיע לדיל הכדאי ביותר עבורנו, ניתן להגדיר במהירות רבה את הצרכים שלנו. אנחנו יכולים לבדוק מה קורה תוך כדי נסיעה, כלומר למצוא מלון ללילה בכל יעד שבו אנחנו נמצאים. בנוסף, אנחנו יכולים לתכנן לפי תאריכים או לבחון קרבה של מלון לאטרקציה מסוימת.

האפליקציה מצוידת במנגנון איתור של המיקום הנוכחי שלנו, מה שמסייע מאוד למטיילים שנמצאים בחופשה ורוצים לבדוק מחירי מלונות ולהזמין חדרים ביעד הבא או במקום אליו הם מגיעים באותו היום.

בלחיצת כפתור מהירה ניתן לבצע השוואת מחירים באתרים שונים בין מאות מלונות. כמו Booking.com ,Hotels.com ,Agoda.com, לקרוא את חוות הדעת שמספקים הגולשים באתרים השונים, ולבחון איזה מלון יהיה המתאים ביותר.


החיפוש היעיל הזה יוצר בסופו של דבר חסכון כספי. אנחנו מקבלים רשימת תוצאות שכוללת פירוט של חדרים המתאימים לנו במלונות השונים ובאתרי ההזמנות השונים. אנחנו רואים את הפערים במחירים בין האתרים ויכולים להחליט מאיזה אתר להזמין.

חוויית גלישה מקיפה ומהירה מאוד

לצד האפשרות למצוא מלונות באזור בו אנחנו נמצאים באותו ברגע ולצפות בפערי המחירים כדי להחליט על הדיל הטוב ביותר עבורנו, חשוב לסקור את חוויית הלקוח שמעניקה האפליקציה.

חיפוש אחר מלון בפריז לסוף יולי עבור שני מבוגרים, העלה תוך שניות עשרות תוצאות. האפליקציה מאפשרת לנו לראות קודם כל את המחיר הנמוך והמשתלם ביותר והיכן הוא מופיע. לאחר לחיצה קלה על המלון נקבל את רשימת כל התוצאות, לצד חוות דעת מגולשים, דירוג כוכבים ומידע על מיקום המלון.

בנוסף, האפליקציה מאפשרת להגיע לתוצאות ממוקדות תוך שניות, תוך שימוש במערכת סינון לה מספר קטגוריות שונות, מסוג האירוח דרך סוג הדיל ועד למחיר המבוקש ללילה.

החיפוש, כולל התמקדות בחדרים זוגיים במרכז העיר פריז, ערך לא יותר מ-10 שניות.

הצעת הגשה: משהו קטן להמשך הדרך

האפליקציה של HotelsCombined מעניקה חוויית גלישה נוחה ומהירה, אך אנחנו חייבים להציע הצעת שיפור קטנה. מתוך היכולת לאתר בקלות את מחירי המלונות הטובים ביותר ברשת, היינו שמחים לראות חיבורים לממשקים של טיסות, השכרת מכוניות, אטרקציות ומידע למטיילים, כך שהיה ניתן להמשיך את תכנון הטיול דרך האפליקציה.

אירועים קרובים