תוכן שיווקי
לקראת אירוע - FUTURE READY TOUR, יום א' 22 במאי, LAGO

מערך אחסון מבית Nexenta

18/05/2016 15:47
Virtual IT

Virtual IT החלה לפני כשש שנים בחיפוש אחר מוצר אחסון שייתן יחס טוב בין נפח למחיר מבלי לפגוע בביצועים או תכונות מוצר.

במהלך החיפושים, ביצעה Virtual IT עשרות בדיקות למערכות שונות ו-Nexentastor בלט מעל כולם, באמינות, ביצועים, תמיכה ומחיר.

Nexentastor, הוא מוצר הדגל של חברת הענק האמריקנית Nexenta, חברה הפועלת בתחום מערכי האחסון כבר למעלה מעשור, והטמיעה עד כה למעלה מ-1500PT באלפי ארגונים שונים ברחבי העולם.

Nexentastor הינו מוצר המבוסס על טכנולוגיית Open Solaris עם מערך קבצים ZFS, והוא בעל עשרות תכונות ייחודיות ללא מגבלות כגון: תיקון טעיות On-line ,Deduplication online, ללא הגבלות Snap ועם יכולת ייחודית לנתינת Read Cache ו-Write Cache מבוססים דיסקי פלאש ו-Ram, ומגיע עם רישוי פתוח ללא תמיכה לעד 18 טרה-בייט וגרסאות נתמכות בתשלום לפי רמות השירות והנפח.

Nexenta

Nexenta

Virtual IT – נציגת Nexenta בישראל

במהלך השנים האחרונות, Virtual IT, התקינה ותחזקה עשרות מערכי אחסון מרכזיים מבית Nexenta ללקוחות שונים, והיתה מעורבת באיפיון והקמה של פרויקטים מבוססי NexentaStor בארץ ובעולם. התקנות שהפכו את הצוות הטכני של Virtual IT למומחים במוצרי Nexenta וצבירת ניסיון רב בהטמעתם.

בתחילת השנה נחתם הסכם שותפות בין Virtual IT מול Nexenta העולמית, ונכון להיום Virtual IT היא הנציגה היחידה של Nexenta בישראל.

מוצר האחסון המרכזי, NexentaStor, מביא בשורה חדשה לעולם האחסון, בכך שהמוצר מבוסס תוכנה (SDS) והתשלום הוא על השירות והתמיכה בלבד- ללא מגבלות זמן או הגבלה לשלוש שנים. החומרה מבוססת על מערכות שעברו בדיקות מוצר קפדניות ב-Nexenta ואושרו לשימוש על ידי החברות המובילות בשוק כגון: HP, סיסקו (Cisco), דל (Dell), לנובו (Lenavo) ו-SuperMicro, כך שניתן לרכוש הרחבת שירות חומרה גם הרבה מעבר לשלוש השנים הסטנדרטיות בעלות שפויה, להבדיל ממה שמציעות חברות האחסון המוכרות בשוק.

תמורה הולמת עבור נפחים וביצועים

בשורה התחתונה ניתן להבין כי ביחסי נפח-מחיר ובשילוב ביצועים מעולים, מדובר במוצר ייחודי בשוק מערכי האחסון.

נקסנטה - דל

נקסנטה – דל

Virtual IT מזמינה אתכם ליצור קשר עמה ולבקר בביתן בכנס דל הקרוב שיתקיים ביום א', 22 במאי 2016 בכדי להתרשם מהמוצר Nexentastor, וכך גם אתם תוכלו ליהנות מפתרון גמיש, חזק, אמין בעלויות הגיוניות מול מערכי אחסון אחרים הנמצאים היום בשוק.

למידע נוסף אודות המוצר ויצירת קשר לחצו כאן.

אירועים קרובים