תוכן שיווקי

מוקד השירות הטלפוני של דל עולה לישראל

15/05/2016 08:00
שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל. צילום: קובי קנטור

דל (Dell) ישראל מכריזה על מהלך נרחב לשיפור השירות ללקוחותיה, במסגרתו חתמה על שיתוף פעולה עם CGS, שתנהל את מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של דל בישראל.

חברת הטכנולוגיה הבינלאומית CGS, נחשבת לאחת הספקיות הגלובליות המובילות בעולם של יישומים עסקיים, למידה ארגונית ושירותי מיקור-חוץ. בנובמבר 2015, השיקה החברה שלוחה ראשונה של החברה בישראל בעיר נתניה, בה מועסקים כיום כ-45 עובדים.

מבחינתה של דל, העברת מוקד שירות הלקוחות הטלפוני לישראל, שנוהל עד כה באמצעות חברת מיקור-חוץ ביוון, היא מהלך שיבטיח את שיפור השירות ללקוחותיה. המענה הטלפוני יינתן בידי צוות נציגי תמיכה טכנית שהוכשרו במיוחד לטיפול טלפוני במכשירי החברה, והם יעבדו בשיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים הרלוונטיים לטובת שיפור חוויית השירות בישראל.

לדברי שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל, "אנו בדל ישראל עושים כמיטב יכולתנו בכדי להבטיח את שביעות רצונם של לקוחותינו. הבחירה ב-CGS מאפשרת לנו להעצים את חוויית השירות האיכותי והמקצועי ולספק מענה לכל צורך מיידי. אנו מאחלים שיתוף פעולה מוצלח ופורה".

לדברי עמית אפרת, מנכ"ל CGS ישראל, "שיתוף הפעולה הפורה של CGS ודל לאורך השנים עושה צעד נוסף עם העתקת מוקד התמיכה לישראל. נמשיך להשקיע מאמצים רבים לשיפור מתמיד ולמתן חוויית שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות דל בארץ".

שעות פעילות המוקד: ימים א-ה' בשעות 8:30-17:00, בחיוג למספר: 1-809-444-688.

על החברות

למעלה משלושים שנה CGS מאפשרת לארגונים גלובליים, חברות אזוריות וסוכנויות ממשלתיות להגיע לביצועים פורצי דרך באמצעות יישומים עסקיים, למידה ארגונית ושירותי מיקור-חוץ. CGS מתמקדת לחלוטין ביצירת פתרונות מקיפים, שעונים על הצרכים הרב-מימדיים המורכבים של הלקוחות ותומכים בפעילויות העסקיות היסודיות ביותר של הלקוחות.

עם 3,500 לקוחות ביותר מ-40 מדינות, המטה של CGS נמצא בניו יורק ויש לה משרדים בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון, אירופה ואסיה.

ב-22 במאי 2016 יגיע לישראל הכנס הבינלאומי Dell Future Ready Tour, בהשתתפות כ -800 לקוחות ואנשי מקצוע מהארגונים הגדולים בארץ.

הכנס יהיה מורכב ממושבים מקצועיים שיועברו בידי מומחי החברה והשותפים האסטרטגיים של דל מהארץ ומהעולם, ביניהם מיקרוסופט (Microsoft), אינטל (Intel) ואחרים. לאירוע יגיעו שורה של בכירים מאוד מדל העולמית, שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל וגיא בר-נר, דירקטור שיווק ומכירות באינטל ישראל שגם ידברו באירוע.

באירוע תציג הענקית הבינלאומית דל את מגוון פתרונותיה מקצה לקצה – רשתות ארגוניות, אחסון, תשתיות נתונים מרכזים, פתרונות תוכנה, אבטחה וכיוב'. כמו כן, תוצב בכנס תערוכת אקספו שתציג את תיק הפתרונות המקיף של דל לצרכנים ולארגונים.

תאגיד דל מקשיב ללקוחותיו ומציע להם טכנולוגיות ושירותים מתקדמים המעניקים להם את הכוח לעשות יותר. למידע נוסף, אנא בקרו באתר דל ישראל.

דל ישראל הוקמה בשנת 1998 עם מחזור מכירות של מיליוני דולרים בודדים, שנסק ברמה של מאות אחוזים. החברה ממשיכה להפגין קצב גידול קבוע תוך רכישת לקוחות ארגוניים מובילים בכל מגזרי העסקים. דל ישראל מפיצה מגוון מוצרים ופתרונות מקצה לקצה, לשוק הפרטי והארגוני בעזרת שותפי ההפצה המובילים בישראל. בשנת 2010 רכשה דל את Exanet, שהפכה למרכז הפיתוח של דל בישראל. בשנת 2012 רכשה דל את Quest העולמית ומחזיקה מרכז פיתוח באור יהודה. יחד עם קבוצת השיווק והמכירות, מונה כיום דל ישראל כ-200 עובדים.

אירועים קרובים