תוכן שיווקי

Veeam מכריזה על התממשקות טכנולוגית עם נימבל סטורג'

המהלך נעשה כדי לאפשר לארגונים להיענות לדרישות הביצועים המודרניות

02/05/2016 12:14
נימבל סטורג' ו-Veeam

Veeam, המפתחת פתרונות חדשניים המספקים זמינות לארגוני ה-Always-On Enterprise, הכריזה על שיתוף פעולה עם נימבל סטורג' (Nimble Storage), שיבוא לידי ביטוי בחיבור טכנולוגי לגרסה 9.5 של Veeam Availability Suite, אשר תשוחרר בהמשך השנה.

התוצאות הנובעות מהשבתות מחשוב ומאובדן מידע, לרבות העלויות הכבדות, מציבות אתגר בפני ארגונים המעוניינים לשפר את רמות השירות (SLAs) ללקוחות ולהציע זמינות למידע ולאפליקציות.

"נימבל סטורג' ממשיכה עם האסטרטגיה המובילה אותה לצמיחה מואצת", אמר רטמיר טימשב, מנכ"ל Veeam.

לדברי טימשב, "ל-Veeam ולנימבל סטורג' יש שיתוף פעולה הדוק שכבר הוכיח הצלחה ואינטגרציה עתידית בין שתי הטכנולוגיות, ותאפשר ללקוחותינו המשותפים לחוות יותר מפתרונות הגיבוי והאחסון. האינטגרציה בין Veeam ונימבל פותחת את הדיון בנוגע לזמינות מידע עבור אקו-סיסטם רחב בהרבה ואני נרגש לקראת הישגים משותפים חדשים".

עידן חדש של זמינות מידע

"הרחבת שיתוף הפעולה שלנו עם Veeam מספקת הגנה משתלמת למידע עבור בסיס הלקוחות הארגוניים שלנו שמתרחב במהירות. כעת אנו מאפשרים לאקו-סיסטם המשותף שלנו למכור פתרון משולב, הטוב מסוגו, ללקוחות המבקשים להטמיע טכנולוגיית פלאש בדטה סנטרים שלהם ובענן," אמר סורש וואסודוואן, מנכ"ל נימבל סטורג'.

לדבריו, "האינטגרציה בין Veeam לנימבל מגדילה את הערך של Nimble Unified Flash Fabric, המאפשר שחזור מ-All-Flash ל-Adaptive (hybrid) flash בשליש מחיר, בהשוואה לגיבויים של מערכי All-Flash מתחרים. הפתרונות של נימבל ו-Veeam, לא רק שצריכים לעבוד יחד בדטה סנטרים המודרנים, אלא צריכים לסייע ביצירת מערכי IT פשוטים יותר ומשתלמים יותר מבחינה כלכלית".

האינטגרציה החדשה של Veeam עם נימבל סטורג' תניע ארגונים הרבה מעבר לגיבוי סטנדרטי בזכות השקעה בטכנולוגיית אחסון מודרנית, ותוביל את אותם ארגונים אל עידן חדש של זמינות מידע, תסייע לפגוש זמני התאוששות ושחזור מידע הנמוכים מ-15 דקות עבור כל האפליקציות וסוגי המידע. ביניהם:

● גיבוי מ-Snapshots של אחסון: מפחית את ההשפעה של פעולת הגיבוי על תהליכי הייצור השוטפים דרך אחזור המידע ב-VM ישירות מן ה-Snapshots של  נימבל סטורג' על גבי הגיבוי הראשוני, או על גבי העותקים המשוחזרים בגיבוי המשני.

● Veeam Explorer עבור Snapshots של אחסון: שחזור של אייטמים בודדים מתוך האפליקציה, קבצים אורחים או כל ה-VMs באופן מהיר ויעיל מתוך Snapshots מחזורי של נימבל סטורג' כמו גם שחזור העותקים שלהם שנוצרו על ידי Veeam.

● On-Demand Sandbox עבור Snapshots של אחסון: שימוש ב-Snapshots של אחסון במערכות אחסון ראשוניות, או משניות, ליצירת עותקים מבודדים לגמרי של סביבת הייצור תוך קליקים בודדים, עבור תהליכי פיתוח מהירים, בדיקות ואיתור תקלות.

הפתרון המשולב ישוחרר עם Veeam Availability Suite v.9.5 בהמשך השנה יחד עם מערך של ישומים שיגבירו את הזמינות וישפרו ביצועים גם ב-Veeam Backup & Replication וגם ב-Veeam Backup Essentials.

הירשמו עכשיו ל- VeeamLIVE כדי לקבל מידע נוסף.

אירועים קרובים