תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Data Privacy בעידן המודרני, יום ג' 29 במרץ, מלון הרודס הרצליה

"טכנולוגיות ה-Big Data הן שחקן חדש בארגונים, ולכן חשופות יותר לאיומי אבטחת המידע"

כך אמר אלכסיי סלטובסקי, מנהל אגף DBA בטנגרם, לקראת אירוע החברה ביום ג' ה-29 במרץ במלון הרודס, הרצליה

28/03/2016 09:22
אלכסיי סלטובסקי, מנהל אגף DBA בטנגרם

טנגרם בשיתוף יבמ (IBM) מקיימות השבוע כנס בנושא Data Privacy, בהקשר של DBA ארגוני. הכנס יתקיים בהרודס, הרצליה, ביום ג' ה-29 במרץ בין השעות 8:30-13:00.

בשיחה לקראת הכנס מסביר אלכסיי סלטובסקי, מנהל אגף DBA בחברה, על האתגרים והפתרונות בעולם הפרטיות הארגוני בעולם המודרני – בהקשר של תחום ה-Big Data.


מהם האתגרים הגדולים ביותר בתחום ה-Big Data בהקשר של DBA?

"מדובר בתחום חדש יחסית בעולם ה-DBA, וגם הטכנולוגיות בהקשר זה חדשות או לא מוכרות. לכן, מצד אחד מדובר בהשקעה אסטרטגית שארגונים וחברות מבינים שאין ברירה אלא להיכנס אליה, ומצד שני, בהרבה מאוד מהמקרים הטכנולוגיות האלה נכנסות ללא מענה הגנה ראוי. כך למשל, ארגונים רבים בונים לעצמם Data Lake מבוסס Hadoop או משתמשים ב-NoSQL Databases – ללא פתרונות של בקרה (Auditing), הערכת סיכונים (Vulnerability Assessment) ועוד. במצב זה, מערכות ה-NoSQL ו-Big Data חשופות לתקיפות ולאיומים ברמת תשתית הנתונים שלהם".

כיצד טנגרם מסייעת ללקוחותיה להתגבר על אתגרים אלו?
"כחלק מפעילות מטריקס בתחום הדטה (Matrix Data) טנגרם מקיימת שיתוף פעולה עם יבמ, במסגרתו היא מטמיעה פתרון שעל פי האנטליסטים הוא המוביל בעולם: IBM Guardium. פתרון זה כולל יכולות בקרה והגנה מעולות של טכנולוגיות NoSQL ו-Big Data (כגון Cloudera ,Hortonworks ,BigInsights ואחרות נוספות) לצד יכולות בקרה והגנה של בסיסי נתונים רלציוניים (כגון Oracle ,SQL Server ,DB2 ,Sybase, ועוד). בכך המוצר מאפשר, הלכה למעשה, להתמגן מתקיפות ומאיומים שונים ברמת תשתית הנתונים, לבצע בקרה מלאה ולוודא כי אין ניצול לרעה של תשתית Big Data – לא מתוך הארגון ולא מבחוץ. זה מסייע לארגון לקיים פעילות מלאה ברמת ה-Big Data הארגוני, מבלי לפגוע בביצועים".

ב-29 במרץ טנגרם מקיימת כנס בנושא הפרטיות הארגונית. מה תציגו בהקשר זה?
"מדובר באירוע מקצועי ברמה מאוד גבוהה, בהשתתפות מנהלי אבטחת מידע, מנהלי בסיסי נתונים ומנמ"רים. בכנס, נציג את הטכנולוגיה החדשנית ביותר בתחום, וכמו כן נציג את המתודולוגיה והיכולות הטכנולוגיות של טנגרם ויבמ בתחום של הגנת בסיסי הנתונים, Data Privacy, ונעמוד על הפתרונות השונים, על יתרונותיהם בשוק ונראה מספר מקרי מבחן".

אירועים קרובים