תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס החדשנות הטכנולוגית של תדיראן טלקום, יום ד' 11 בנובמבר, EAST

תדיראן טלקום מרחיבה את ההיצע שלה בתחומי חוויית לקוח והגנת הסייבר

08/11/2015 11:50
שחר דורון, CTO תדיראן טלקום שירותי תקשורת

כתב: הילל יוסף.

"תדיראן טלקום החליטה אסטרטגית למצב עצמה בסימן התחדשות, ולכן היא הרחיבה את ההיצע הטכנולוגי אותה היא מציעה ללקוחותיה הארגוניים, במגוון תחומים". כך אמר בראיון שחר דורון, CTO תדיראן טלקום שירותי תקשורת.

דורון התראיין לקראת כנס לקוחות אותו עורכת החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד', 11 בנובמבר, באולם East בתל אביב.

לדברי דורון, "ארגונים נדרשים להגדיל את מיצוי פוטנציאל המכירה של הלקוחות. זה ייעשה, בין השאר, על ידי יכולת להעניק חוויית לקוחות של 360 מעלות, עם ריבוי ערוצי תקשורת. בנוסף, הם נדרשים להתמודד עם ניסיונות פריצה לדטה סנטר שלהם. מערכות התקשורת האחודה הן חלק מהדטה סנטר הארגוני".

"כחלק מתהליך ההתחדשות ובניית האסטרטגייה שלנו, הבאנו כמה טכנולוגיות אותן התחלנו לייצג בארץ", אמר דורון. "מדובר בפתרונות בעולם ה-CES, הידוק הקשר עם הלקוחות, ופתרונות אבטחת מידע והגנת הסייבר, כשהמטרה היא יצירת מעטפת של שירותי ערך מוסף, VAS, לפתרונות הליבה שלנו".

דורון הסביר כי "לפי מחקרים, עלות ההפסד הכספי מהונאות ופריצות בתקשורת עומדת על עשרות מיליארדי דולרים בשנה בעולם. ההפסד מגיע מהונאות האקרים, העושים הנדסה אנושית, הונאות בשרתי טלפוניה ותאים קוליים, מהונאות פנימיות של עובדים ממורמרים, או ניצול פרצות במערכות תקשורת. כך גם בארץ, העלות לארגונים נאמדת בעשרות מיליוני שקלים בשנה".

"בזירת הסייבר אנו נציגים בלעדיים של כמה חברות בינלאומיות", אמר דורון. "האחת, Semafone, המספקת פתרונות העונים להלימה לתקנות PCI בעולם כרטיסי האשראי, ממנו נגזר DSS – תקן הגנה על מידע הנוצר על ידי חברות כרטיסי האשראי. המוצר עוזר לחברות להיכנס להלימה לרגולציה ומאפשר לארגון לבצע תשלום מול נציגי שירות לקוחות, בלא לחשוף את פרטי הקונה. ההסתרה נעשית על ידי מיסוך הנתונים וערבולם".

פתרון נוסף, ציין דורון, "הוא של הסטארט-אפ הישראלי, Cronus. החברה פיתחה מוצר לבדיקות חדירה. ה'רובוט' עורך בדיקות חוסן אוטומטיות לתשתיות מחשוב בארגונים, כשהחדירה נעשית לשכבת התקשורת – ולא ה-IT". עוד ציין דורון את Sintactica, "המספקת פתרונות לזיהוי ולמניעת הונאות. החברה מבצעת אנליטיקה למערכות התקשורת ומספקת התראות על הונאות למערכות תקשורת אחודה".

לדברי דורון, "תדיראן טלקום החלה לייצג גם את SecurePush הישראלית, המספקת יכולת לאימות וזיהוי משתמשים. הדבר נעשה באמצעות אימות זהות של הטלפונים החכמים והטאבלטים – עבור כל הסביבות בארגון".

עוד ציין דורון מוצרים משלימים בתחום הידוק הקשר עם הלקוחות: האחת, החברה ההולנדית Casengo, "היא הראשונה בעולם שפיתחה ווטסאפ (WhatsApp) למוקדי שירות לארגונים, וכך היא מעניקה מבט של 360 מעלות על הלקוחות". לדבריו, "זהו מוצר ייחודי לשירות לקוחות, המאגד מייל, צ'ט, מדיה חברתית ומדיות נוספות – תחת כלי אחד". הפתרון השני, אמר, הוא ישראלי, ORG7. "זו חברת סטראט-אפ שפיתחה מערכת מונחית לניהול אירועים. מטרתה להפוך את ניהול האירוע החריג בארגון למהיר, נגיש ופרודוקטיבי יותר, ולפתור את הבעיה במהירות רבה ביותר. יש לה אפליקציה שניתנת להתאמה לפי מדיניות ונהלי הארגון, תוך התייחסות להיבטי אבטחת מידע והלימה לרגולציות".

עוד ציין דורון את Symmetrics, הפועלת בעולם הדיווח ובינה עסקית, "ומתמקדת במתן פתרון לצרכים הייחודיים של מוקדי שירות בעלי מספר אתרים, עם ריבוי טכנולוגיות וריבוי מערכות". חברה נוספת שתדיראן טלקום מייצגת, אמר דורון, "היא iknow ו-Icube. המדובר בכמה אפליקציות העוסקות בשיפור יכולות המכירה של ארגונים ומאפשרות את מיצוי פוטנציאל המכירה של הלקוחות".

"בכנס נשיק ונציג את מגוון הפתרונות והשירותים המתקדמים שלנו", סיכם דורון.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים